bevallen in september 2015

• Proficiat !! 😄
  • Gefeliciteerd!
  • @lies83: Dikke proficiat! Hopelijk alles goed verlopen? Geniet ervan smile.gif
  • @lies83 : Dikke proficiat! Geniet van jullie zoontje smile.gif
  • Dank u wel allemaal. Heb september niet gehaald, Ons wondertje besloot 1,5 week eerder te komen maar ik vind het niet erg hoor. Hij is gezond, weegt 3kg920 en 52 cm. De weeën waren begonnen om 1 uur snachts en om 2 uur naar spoed materniteit vertrokken. Toen ik binnenkwam 3 cm opening en na 2 uur maar 4 cm en dan hebben ze medicatie gegeven om de weeën vlugger te laten komen en toen de vliezen gebroken en om 9u30 werd hij geboren. Is dus redelijk vlot gegaan. Allemaal veel succes en ik blijf het hier volgen hoor. Groetjes
  • Zo, flinke kerel, die was er klaar voor!
    Fijn dat het voorspoedig is gegaan.
    Voel je je ook goed?
  • Oh , Ik kan niet wachten tot ons ventje er klaar voor is bigsmile.gif Ik ben zo benieuwd ! Vorige week is een vriendin van mij bevallen en nu begint het echt wel te kriebelen ! Deze week moet hij zeker nog blijven zitten , ik zou niet graag weeen krijgen op het werk sad.gif

Heeft iemand van jullie ook zo'n last van haar BH's ? De beugel valt net tussen mijn buik en borsten en aangezien ik een borstvergroting heb laten uitvoeren een paar jaar geleden zijn daar litekens. (kan de dokter niet aandoen , ik maak deze gewoon snel aan) Maar nu begint het zo'n pijn te doen en te iriteren ! Thuis doe ik mijn Bh direct uit maar op een bouwwerf komt dat niet aan de orde natuurlijk smile.gif
    Als ik had geweten dat ze nog zo veel zouden groeien tijdens de zwangerschap dan had ik het niet gedaan bigsmile.gif Iemand toevallig tips ? smile.gif
  • @Reeses ik heb daar zelf ook veel last van. De bh gaat thuis ook uit ☺. Ik draag soms bh zonder beugel, maar vind ik niet zo mooi, wel minder pijnlijk. Heb me ook een extra sporttopje aangeschaft, zit beter dan bh met beugel. Eens het proberen waard!

Donderdag hebben we een nieuwe babydate. Ben eens benieuwd. Vorige woensdag was hij 49cm en 3475g. Een klein dikkerdje dus. Hopelijk zit de gynaecoloog er naast met de meting van het gewicht 😊
  • @I** Dat ga ik zeker eens proberen ! Ik vind BH's zonder beugel ook niet wauw maar ja , nu gaat de confort even voor bigsmile.gif Wij moeten donderdag ook op babydate ! Hij kan beter wat te 'dik' zijn dan te 'dun' denk ik dan , niet ? bigsmile.gif
  • @Jo-eL ik voel mij nu al wat beter maar de eerste dag was nogal overweldigend. Had ook heel lage bloeddruk en flauwgevallen. Nu nog wat last van de knip en de hevige naweeën. Groetjes
  • Hopelijk ben je snel weer fit lies!

Ik heb ook last van mn bh's , , maar dan voornamelijk van zweet.ik heb er thuis ook geen aan.
    Ik zou enerzijds ook wel willen bevallen, omdat ik sinds gisteren het gevoel heb dat ik niet meer kan sad.gif.
    Lopen gaat moeizaam. Zitten en liggen ook.veel voorweeen die ook best zeer doen. Ik krijg het dan zo warm, en dan is het ook nog eens 30 graden.
    Maar we hebben deze week hebben we nog veel te doen en is mn man veel weg.dus beter blijft hij nog even zitten.
    Beetje dubbel dus. Maar aangezien ik niet veel te kiezen heb geef ik me er maar aan over en ga buiten de"moetjes" om zoveel mogelijk met de pootjes omhoog.
    Alles is nu in huis, inclusief een flinke voorraad billendoekjes, luiers, wasmiddel , , eten en drinken.
  • Dikke proficiat met jullie zoontje, Lies! Na al die maanden aftellen kan het genieten eindelijk beginnen!

Hier staat alles klaar, dus ons kleine ventje mag gaan komen. Ik begin serieus wat last te krijgen van voorweeën, waardoor ik heel slecht slaap. Dat had ik de vorige keer helemaal niet. Het is al een groot en zwaar bazeke, dus hij moet niet te lang meer blijven zitten!
  • Ik heb sinds vanacht wat bloedverlies en zeurderige rugpijn. Sinds een uur of 9 af en toe een voorwee.
    Ik ben benieuwd wanneer en hoe dit doorzet.het zou mn eerste bevalling zijn die met weeën begint,
    Dat maakt me wel onzeker nervous.gif.ik durf mijn man eigenlijk niet naar zijn werk te laten gaan vanmiddag/vanavond, , maar om loos alarm thuis laten blijven is ook zo wat ponder.gif.
  • @Jo-eL En, en, en? Had het iets te betekenen of was het loos alarm? Misschien eens aan de monitor gaan liggen, dan heb je zekerheid!?
  • Ik weet het nog niet. Ik heb wel al de hele dag wat voorweeen, die nu over gaan in menstruatiekrampen.
    Aan de monitor doen ze hier niet. Dat zal ook niet meer aangeven dan ik voel en zegt ook niet zoveel.
    Ik ga er ook de vk niet voor bellen, die doet er ook niks mee tot de bevalling zeker begonnen is en bij mij was dat in het verleden pas duidelijk als mn vliezen braken. Dus daar wachten we maar op.
    Hopelijk niet voor vanacht, als mn man er weer is.die is toch maar gaan werken.
  • @Jo-eL Werkt je man ver van huis ? smile.gif
  • Hij is vrachtwagenchauffeur en hoeft vanavond niet heel ver van huis, maar moet toch eerst de boel inpakken en 80 km per uur naar de zaak rijden voor hij naar huis kan komen.
  • @Jo-eL Spannend zeg!

Ik ben vandaag op controle geweest. Baby was ok, lag goed en gewicht was ook goed (net iets onder het gemiddelde, maar ze schat het gewicht op 40 weken zo'n 3kg300). Ze heeft ook getoucheerd, baarmoeder was wat weker maar geen opening. Nu heb ik wel deze namiddag al wat bloedverlies gehad, maar daar had ze voor gewaarschuwd dat dat kon na het toucheren. Ben benieuwd hoe lang dit nu zal duren, vind het toch maar niets...
  • Dan snap ik wel , dat je liever je man thuis wilt hebben !
    @Bloempje . Ik heb het nog wel een keer gehoord dat je daarna wat bloedverlies kunt hebben. Ik zou het ook maar niets vinden !
  • hoe is het bloempje?
    hier word het bloederige slijm meer en meer.de krampen zijn we stilgevallen.ik heb alleen nog een vervelend zeurend en drukkend gevoel van onder.
    ik ben benieuwd hoelang het nog gaat duren.gelukkig heb ik genoeg te doen komende week,anders ga ik alleen maar thuis zitten wachten.dan duren de dagen wel lang.vanmorgen opendag van de peuterspeelzaal en morgen met dochter naar het concultatiebureau.en dan nog 4 keer per dag op en neer naar school.lopen doet me wel zeer,maar ik hou mezelf maar voor dat bewegen alleen maar goed is voor een vlottende bevalling bigsmile.gif.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld