bevallen in september 2015

• bevallen in september 2015

Bij deze start ik het lijstje voor september 2015 😀

Julian - 1ste kindje - uitgerekend voor 3/09/2015

Hoop dat ik hier snel gezelschap mag krijgen 😉

• Wel ja, mss dat het september wordt, hier voorlopig uitgerekend voor 30 augustus. Ik moet wel nog langs de gyn gaan.
  • Spannend smile.gif Ik ga wachten tot ik maandag HCG uitslag weet en dan afspraak maken voor midden januari hopelijk. Wil snel die eerste echo en dan mogen de mensen dichtbij het weten. Zal nu al zo moeilijk zijn omdat ik onmiddellijke werkverwijdering heb.

Denk dat ik hier nog wel een dag of 3 alleen zal zitten uitgerekend in september, het is nog vroeg hé wink.gif
  • Hallo,

Hier uitgerekend voor 2/09/2015 bigsmile.gif

Is ons 3de en laatste kindje dus ik ga van elk moment genieten!

Proficiat aan alle zwangeren die erbij komen!!
  • Proficiat @debbieke01!

Derde kindje zo leuk. Welk geslacht hebben je andere kindjes?
  • @Julian
    Wij hebben ondertussen 2 gezonde jongens.
    Maxim, wordt bijna 5 jaar en Thibo wordt bijna 2 jaar.
    Langs de ene kant hopen we nu op een meisje maar langs de andere kant
    Hopen we opnieuw op een jongen. Het zou praktischer zijn omdat we dan al onze spullen kunnen hergebruiken.
    Mijn wens is toch een meisje maar zolang het gezond is is het voor mij eenderd wat het wordt wink.gif
    En bij jou 1stje kindje?
    Hopelijk niet teveel last van kwaaltjes?
    Groetjes!
  • Zal snel nog het lijstje bijvullen.

Debbie - 3de kindje - uitgerekend voor 2/09/2015
    Julian - 1ste kindje - uitgerekend voor 3/09/2015

Hopelijk snel een langer lijstje!
  • @julian
    Heb eindelijk gevonden hoe ik de banners van mijn 2 jongens er moet opzetten wink.gif
  • Oh zijn wel mooie leeftijden tussen jouw kindjes. Ik scheel zelf 9jaar met mijn enige zus en met momenten toch wel lastig hoor. Als enige vrouw tussen 4 mannen zou ook speciaal zijn, blijf jij de enige vrouw tongue.gif

Voor ons een eerste kindje en de eerste zwangerschap dus alles is helemaal nieuw. Qua kwaaltjes valt het mee, enkel enorm veel rugpijn en namiddagmisselijkheid al 2 dagen. Vind alles wel best spannend en ben stiekem eigenlijk doodsbang, zal wel normaal zijn zeker smile.gif
  • @Julian :
    We hebben er elke keer tijd tussen gelaten zodat ze al naar school gaan tegen dat het nieuwe babytje er is wink.gif
    Is veel makkelijker vind ik persoonlijk.

Ja hoor is heel normaal dat je bang bent, ik denk dat elke zwangere vrouw wel bang heeft. Zeker die eerst 12 weken...
    Wij hebben wel een supergynaecoloog die bij elke afspraak een echo doet waardoor we elke keer kunnen zien dat alles goed gaat thumbup.gif

Ik zou zeggen : geniet ten volle van je 1ste zwangerschap en we komen elkaar zeker en vast nog tegen. ( zit er zelf elke dag wel op om te lezen blush.gif wink.gif
  • oooh spannend hier, morgen mag ik naar de Gynaecoloog voor de 1ste controle bigsmile.gif
    ben benieuwd of er al iets te zien is!
  • Amai dat is heel snel smile.gif ik ga morgen bellen om te kijken wanneer ik kan gaan. Hoop zo tegen midden januari want heb het lastig om te zwijgen tegen mijn familie en goede vrienden. Hadden op voorhand afgesproken dat we zouden wachten tot de eerste echo en dan vertellen smile.gif

Vandaag gaan shoppen en ik smolt bij bijna alles smile.gif ik word nog shopverslaafder, hopelijk snel nieuws over geslacht zodat ik kan beginnen tongue.gif
  • @Julian : ja wij hebben een heel goeie gyn die zo snel mogelijk de testjes wil doen om te kijken of alles goed gaat en om goed op te volgen.

We hebben al 2 maal een miskraam gehad en 1 maal een BBZ.

Ja je wordt inderdaad shopverslaafd!! Zeker als je het geslacht kent hoho ken er alles van wink.gif
    Tis ook allemaal zoooooo schattig en leuk die babykleertjes...

Hopelijk kan je ook snel gaan!
  • Net terug van de gyn en alles is in orde smile.gif
    Ben net 5 weken en uitgerekend voor 2/09/15.
    De gyn dacht dat hij 2 vruchtzakjes zag maar kan dat pas met zekerheid zeggen bij de volgende controle horror.gif
    Aftellen naar 27/01/15!!
    @Julian bij jou nog alles ok?
  • Vandaag de langste dag ooit beleefd. Ik was bij de dokter van wacht gegaan voor bloed te prikken vorige vrijdag en tot gisterenavond had die geen resultaat. Deze ochtend had ik een afspraak bij mijn eigen huisarts en deze had ook nog niets ontvangen dus nog een paar buisjes bloed gevuld.

Na de middag plots telefoon van de dokter van wacht dat mijn HCG veel te laag was (22) en dat ik mij mocht voorbereiden op slecht nieuws. Natuurlijk grote domper op mijn humeur. Gelukkig mocht ik deze avond al bellen voor mijn resultaten van vandaag en hij was enorm goed gestegen. Staat momenteel op bijna 200 dus is wel héél goed gestegen. Was 10ton die van mijn schouders viel precies, ben dolgelukkig smile.gif

Deze voormiddag gebeld naar de Gyneacoloog en mag op 22/01 langsgaan voor een eerste echo en meer info rond alles. Vandaag van de huisarts een folder meegekregen. Denk volgende week eens passeren in de boekenwinkel of bib.

@Debbieke wauw misschien een meerling? Zou wel heel gek zijn, zou je eraan kunnen wennen? Goed dat alles inorde is, voor zoveel ze nu al kunnen zien waarschijnlijk. Hoor je dan eigenlijk al een hartje? Waarschijnlijk niet. Ik hoop dat die 3 weken voor mij snel passeren en dan nog een weekje en het is jouw moment wink.gif

Volop voorbereidingen voor morgenavond aan het treffen. Wij zijn gastgezin voor de familie en vraagt enorm veel van mij. hoop dat ik morgen eens goed kan uitslapen smile.gif
  • @Julian
    oooh wat goed dat het dan toch mooi gestegen is!!! hopelijk heb jij op 22/01 een mooie echo wink.gif

nee nu nog geen hartje gezien, is nog wat vroeg. Bij de volgende controle zien we wel een hartje kloppen en kan hij met zekerheid zeggen dat het 1 of 2 vruchtjes zijn. Ik hoop dat het er 1 is want 2 wil zeggen dat we onmiddelijk met 4 kindjes zitten en dat is toch wel een hele hoop natuurlijk. Maar als het toch 2 zijn dan zullen we er ons op voorbereiden en wel zien hoe het loopt...

Hopen dat alles goed gaat nu eh!

groetjes
  • Ik hoop het ook hoor want ben zo ongerust over alle kleine pijntjes die ik voel. Ben sowieso al een zeer ongeruste persoon en dat is nu alleen nog maar verergerd disappointed.gif

Denk dat een tweeling even slikken is maar in principe nog een haalbare kaart. Natuurlijk moet het financieel wel lukken die 2 kleintjes extra.

Gelukkig nieuwjaar trouwens wink.gif Hopelijk brengt 2015 héél veel goeds smile.gif
  • Hier gisteren ook wat pijn gehad. Mar het zijn de darmen. Ik kan die twee gelukkig goed uit elkaar houden qua pijn. Maar toch het is nog zo lang wachten tot die eerste echo....
  • Ik denk dat ik mij hier mag toevoegen. Ben 5 dagen overtijd heb nog geen testje gedaan maar hoop zo vlug mogelijk eentje te kunnen doen
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld