Wie komt hier nog eens piepen?

• Wie komt hier nog eens piepen?

Ik ben eens benieuwd of hier soms nog eens iemand komt kijken... Onze spruiten zijn nu bijna een jaar en ik vroeg me af hoe het met iedereen gaat. DL doet het prima, kruipt volop rond, begint te stappen, niets is er nog veilig. Overdag slapen, goh alleen als het echt moet en ik letterlijk omver val van de slaap bigsmile.gif . Eten mm wat moeten we daarover vertellen. Een droge boterham gaat goed binnen, fruitpap meestal ook, koekjes.. laat maar komen, patatjes pff moet dat echt. smile.gif Maar ze heeft voldoende reserve dus maken we ons geen zorgen over die patatjes, wil ze niet eten ook goed...
  • 1 jarigen

Hey! Waar is de tijd dat we nog met dikke buiken rondliepen! Het is een cliché maar de tijd vliegt echt! Ons jongste is inderdaad 14 maandjes nu en het is een "poepschuiver" smile.gif Ze is niet echt van de snelste op motorisch vlak dus volgens mij zal ze pas binnen een paar maandjes lopen aangezien rechttrekken nog maar net lukt. Maar ze heeft wel meer karakter dan grote zus: nooit verlegen om een kneep of beet, ik zal er nog mijn werk mee hebben! Geniet nog van jullie kleintjes! voor we het weten zitten we op puberfora wink.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld