wat nodig voor je baby

• Beste mama's en bijna mama's

Eerst en vooral proficiat let jullie zwangerschap! Nog eventjes en de kleintjes liggen in jullie armen.
    Ons gezinnetje is na de geboorte van ons 3de nu een maandje geleden compleet.
    Na 2 jongetjes hebben we nu een meisje, dus ik mag met veel plezier kleedjes en rokjes gaan kopen tongue.gif
    Bijgevolg heb ik heel wat baby en jongenskledij van onze jongste die geboren werd in september 2011. Misschien heb je wel interesse in kleding of speelgoed, uiteraard in zeer goede staat, anders gaat het de bak in.
    Eerstdaags zal ik een privé groepje maken iop Facebook waar je de spulletjes per maat of soort terugvindt. indien je geinteresseerd bent, mag je mij een berichtje sturen, van zodra het groepje gemaakt is, voeg ik je toe.
    Nog veel succes, en misschien tot binnenkort!
    Groetjes
    Inge wave.gif
  • Ik weet weer wat te halen. Bedankt! En als het nodig moest zijn halen we gewoon wat extra pampers... komt goed.

kleertjes daar twijel ik ook zo om, hehe. Maar we zien wel, ik heb wel genoeg rompertjes dus manlief kan thuis wel wat oppikken moest het nodig zijn.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld