Wat hebben jullie al geregeld?

• Hallo iedereen,

Wij hebben van ons zoontje nog heel wat over, kledij, park, bedje en jongenskledij.
    Nu krijgen we een meisje, en heb veel spullen gekocht op marktplaats en op koninginnedag in NL; de kinderwagen, een maxicosi, rompertjes en luierpakjes alles zo goed als nieuw en voor een klein prijsje.

Ik ga geen lijst leggen, gewoonweg omdat ik zelf die paar spulletjes die ik nodig heb in die winkels zo duur vind, ik zou het er zelf niet voor betalen.

Nu moeten we enkel nog echt meiden spulletjes halen, jurkjes etc en de flesjes en verzorgingsartikelen, omrandig voor het bed en een matrasje voor het park.
    Ook ben ik aan het twijfelen of ik suikerboontje ga doen of juist iets anders.
    Mijn zoontje die zal gaan trakteren in de klas, bij ons in Nederland is dat dan beschuit met muisjes, maar ik denk dat ik er cakepops van ga maken, ook voor de kinderen op mijn werk.
    En ja beschuit met muisjes voor de visite.
    Nu alleen nog de kaartjes.

Kraamzorg is ook al aangevraagd.

En nu wachten op droog mooi weer zodat we hier kunnen gaan verven thumbup.gif
  • Haha kben ook eens in actie geschoten.

Kraamzorg is geregeld al weet ik niet precies als dit wel iets voor mij zal zijn. Maar je kan het ten allen tijde afzeggen. Nu, het zal hier wel druk genoeg zijn.
    Doopsuikertoestanden vandaag gaan halen.
    Boeken met kaartjes in ook gaan halen. Tja, heb hier waarschijnlijk 8 boeken liggen. Is er hooguit 1 kaartje dat we beiden graag zien ( en eigenlijk maar een stuk of 2 die ik graag zie en mijn man ook zoiets). Nu ja, 1 is genoeg hé.
    Papieren voor kraamgeld liggen klaren.
    Het meeste gerief hebben we al. Enkel een tweede maxicosi hebben we tweedehands gekocht. Nog nieuwe speentjes voor de flesjes ( ga BV en flesjes proberen te combineren denk ik).
    En misschien nog een extra reisbedje. Verder de gebruikelijke kleine dingetjes.
  • ik wacht nog 2 weken af om verder in actie te schieten voor suikerbonen en kaartje. Ik ben vanaf 6/6 thuis van mijn werk.

Wat kan je nog zoal doen ipv klassieke suikerbonen (sorry, ben Vlaams dus geen beschuit met muisjes). hebben jullie nog leuke websites voor suikerbonen (of alternatief)/kaartjes?

ik lust zelf geen suikerbonen, dus wel goed voor mijn lijn, hoewel niet zo leuk natuurlijk dat ik zelf niet kan mee- eten.
  • Smarties of malthesers
  • allerlei soorten snoepgoed zie je ook wel vaker vind ik.
    denk aan zuurtjes, lolly's, framboosjes e.d.

Wij gaan (waarschijnlijk) suikerbonen combineren met een snoepje voor de kids. Maar durf nogal van goesting veranderen dus wie weet smile.gif
  • Ik ben momenteel een lijst aan het opstellen met wie er allemaal een geboortekaartje moet krijgen. Wat een denkwerk smile.gif Wil zeker niemand vergeten, dat zou zo jammer zijn.

Eén kaartje per gezin is denk ik wel het meest gebruikelijke en dan suikerbonen per gezin + per kind een kleinigheid.

Geven jullie per persoon of per gezin, kaartje/doopsuiker?
  • Per adres 1 geboortekaartje.

En de doopsuiker ligt er een beetje aan wie het is. Ik geef al snel aan directe familieleden en dichte vrienden een doopsuiker per persoon. De andere krijgen er 1 per koppel en de kinderen ieder een kleinigheidje.
  • Hey,

wat zijn wij waarschijnlijk wel heel laat. Kdacht van vorige week aan de twee mannen die peter zouden worden van onze peters het te vragen of ze peter wilden zijn, geeneen thuis. Dan maar deze week dacht ik. Lukte weer niet voor de ene ( eigenlijk zou het zaterdag wel lukken maar zijn vrouw moet poetsen, nu zij denken dat het is voor de kids samen te laten spelen en vond dat nog leuk omdat hij dan wel zeker verrast zou zijn maar eigenlijk gaan we totaal daar niet voor). Nu stellen ze voor in de grote vakantie. Maar dat is toch wel hopeloos laat, al zeker wetende dat ik de uitgerekende datum zeker niet zal halen.
    Wanneer hebben jullie de meters en de peters gevraagd?
    Khoop dat de tweede peter nu dit weekend wel thuis is en de ene meter ook, dat we het hen kunnen vragen.
    Gelukkig stemde mijn beste vriendin wel al in voor meter te zijn. Staat er toch al eentje vast.
    Kbegin hier echt wat te stressen mede met de vele buiklast die ik de laatste dagen al heb gehad.

Groetjes
  • mvilunwpdyearhzy

In today's society, every penny counts when creating and maintaining a monthly budget. For many Quotes Chimp, there is little room left for anything extra, and budgeting for the various types of personal insurance necessary to protect your family's financial well-being can pose a significant challenge. The cost of insurance premiums can take a large bite out of any family's budget, creating additional strain on already tight finances.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld