Rugpijn

• OMG wat een rugpijn heb ik vanaf ik 5 meter moet stappen. Bekkenbodemspieren aanspannen, bekken in de juiste positie... niets helpt.

Vooral 's avonds heb ik er veel last van ondanks dat ik de hele dag door zit/sta/rondloop en nooit langer dan 5 min dezelfde positie staande of stappend aanhoud.

Enfin, beebje mag gaan komen, want mijn klachten worden steeds erger. ik ga 1 à 2x/week naar de kiné, maar dat helpt helaas niet zo lang.
  • O wat vervelend voor je Waka, ik heb het met momenten, het is vooral het gevoel van stijve bekken met opstaan en lopen dat ik heb en daar de pijn.
    Ik kan je helaas geen tips geven, als de hulp van een kine al niet veel helpt sadhug.gif
    Nog even doorbijten, ik denk dat we allemaal wel zoiets hebben van pff ik wou dat het voorbij was ponder.gif
  • hej,

helaas herkenbaar thumbdown.gif

Bij mij helpt enkel goed te rusten. Ik ga vroeg slapen en vermijd stappen zoveel mogelijk. Hierdoor kan ik wel nog 1 à 2 dagen per week naar het werk. Fietsen is wel haalbaar.
    Kine helpt me ook niet echt.
    Wel een goede reden voor extra rugmassages van manlief. ponder.gif
  • Vervelend zeg.neem je er ook wat voor?
    Rustig aan doen maar.
    Sinds ik inspanning heb afgezworen voel ik me eigenlijk toppie pregnant.gif .
    Af en toe wat pijnlijke harde buiken en soms wat benauwd omdat de baby zo hoog ligt,maar eigenlijk niks te klagen verder.
    Na het vrijen krijg ik wel enorme spierpijn in mn buik.maar als ik daar last van
    Heb neem ik 2 paracetamol en dat helpt wel.slapen gaat ook beter nu het niet meer zo heet is.
    Ik geniet dus maar even extra bewust.ik voel me ok en t is nog maar even.
    Sterkte waka.hopelijk word t nog wat beter met meer rust.schroom niet om achterover te leunen.je bent inmiddels toch echt hoogzwanger!
  • Hier herken ik ook de rugpijnen, maar ik rust wel veel,
    Als ik pijn heb, ga ik even liggen en slaap ik een beetje.
    Derna gaat het al wat beter.

Grz
  • ondertussen 3u en 5 huilbuien verder. de pijn gaat op en af en het doet echt pijn. Zo'n zeurende vermoeiende pijn.
    ik heb er 1,5u overgedaan om te koken en heb mijn pianokruk van armoe aan het vuur gezet want rechtstaan en stappen zijn een marteling.
    alleen helpt zitten of liggen ook niet echt.

sad.gif

rust en voldoende slapen doe ik echt wel volgens mij. Ik weet niet of ik mijn dagen nog rustiger/passiever kan doorbrengen dan de voorbije 2 maanden
  • Hey

Hier ook sinds gisteren pijn aan de bekken, onderbuik, enorm gespannen gevoel, pijn in die dikke spier in mijn lies en vreselijke pijn aan het schaambeen (net alsof ik op een rots ben gevallen ofzo en het bont en blauw is) hierdoor beweeg ik me als een cowboy die 5 dagen op zijn paard heeft gezeten bored.gif
    Opstaan doet pijn, liggen doet pijn, slapen en dan draaien doet pijn... pppffff ik heb echt wel zo een voorgevoel dat ukkepuk zich hier binnenkort gaat aankondigen. Nu daar ben ik ook niet zeker van want ik herinner me dit totaal niet meer van bij mijn zoon... maar ik weet alleen dat deze zwangerschap veeeeeelll zwaarder was.
    Ik weet ook niet wat ik moet afleiden uit al deze pijnen aan mijn middel??? Hebben jullie een idee? Volgende week mag ik pas naar de gyn.

Vrijen durven we amper nog, hiervan krijg ik echt pijnlijke harde buiken die tot in de rug voelbaar zijn. Dus enkel nog als de nood te hoog is want de buik zit ook ferm in de weg... de bal LOL goofy.gif

Dus vandaag echt weer een ambetant dagje waarin ik niet veel heb kunnen presteren en ja ik was zelfs weer een beetje misselijk thumbdown.gif down.gif en slaat de paniek terug toe want ik moet nog het peterschapscadeau regelen en welke lettertype voor de kaartjes gaan doorgeven. PPPFFFFF morgen is een nieuwe dag zeker?

Succes allemaal!

x
  • BTW Waka ik sta ook vaker op huilen dan op lachen, en dat amper kunnen blijven rechtstaan is ook hier een opgave... ik wil alleen maar zitten, hangen, liggen en dan nog krijg ik het benauwd en spaghettibenen... you are not alone!
  • hoi, die "blauwe plekkenpijn" aan mijn schaambeen (symfyse) heb ik al een paar weken. Vooral rollen en 's avonds rechtkomen uit de zetel is geweldig pijnlijk. Ook opstaan 's nachts op naar 't wc te gaan is een marteling.

Mijn rugpijn is ondertussen voorbij, heeft 4u geduurd. Ben nu 35 weken, ik hoop echt niet dat het nog 7 weken zal duren hoor. ik weet dat de lichamelijke ongemakken allemaal snel vergeten zullen zijn als ik dat meisje in mijn armen heb, maar het hoeft toch echt niet te lang meer te duren.

Op zich vind ik mijn buik nog niet zo geweldig dik, ook nog steeds niet ingedaald volgens mij. Maar mijn lichaam begint het toch redelijk te begeven onder die 10 extra kilo's aan mijn buik
  • Goh Waka ben ik blij te horen dat jij die pijn al een paar weken hebt (niet omdat je pijn hebt maar ik begon al te denken dat het misschien wel eens rapper kon gaan beginnen dan ik dacht... dus dan weet ik dat dit nog even kan aanhouden) Vandaag valt 't allemaal mee precies qua overal pijn hebben smug.gif

En hoe langer ukkepuk nog blijft zitten des te beter... alleen niet zo leuk als we ervan afzien.

ik heb wel 't idee dat de buik al ietsiepietsie lager zit maar net zoals bij mijn zoon merk je niet zoveel verschil. Echt zakken kan dat bij mij volgens mij ook niet, ik ben maar 1m55. Dus als het te fel zakt hangt ukkupuk met zijn hoofdje eruit LOL goofy.gif
    En vorige zw zei men ook: 'dat is nog niet voor dadelijk, het zakt niet' en opeens was zoon-lief er content.gif
    Maar die bal zit niet meer zo direct onder mijn borsten... er is precies een beetje meer ruimte tussen de borstpartij en de buik bigsmile.gif

Nog even volhouden meiden... we zijn er bijna en dan kunnen we zeuren over hoe we die buik missen en we al dan niet goed recupereren LOL
    Want dat veranderd lichaam vind ik ook maar niks... zo semi zwanger zijn precies HAHAHAHAHAHAHA
    Goede moed houden Carmelke, goede moed!

x
    wave.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld