ik ga bevalle en neem mee???

• wij moeten ook trouwboekje of erkenningsblad (in ons geval dan) meebrengen naar materniteit
  • Ja wij ook, alles ligt al klaar in de koffers.
    Bij mij zit die bv bh ni echt gemakkelijk, is da n8rmaal dat da geen steun geeft??

Grz
  • Ik heb dat ook met die borstvoedingsbeha, heb de bandjes helemaal ingekort maar dat geeft totaal geen steun, en dan te bedenken dat ze nog minstens een cupje groter gaan worden na de bevalling....
  • Ja de mevrouw in de winkel zei ook al zoiets, en die zei ook da met beugels, je borsten gaan ontsteken. sad.gif
  • Best draag je in het begin van de opstart met bv ook geen beugels. Ik heb ze zelfs 6 maanden lang niet kunnen verdragen toen.
    Door de druk van de beugels kunnen er melkkliertjes afgekneld raken, daardoor krijg je harde pijnlijke plekken in de borst en die kunnen dan weer gaan ontsteken. En dat is geen pretje...geloof me...
    Ik heb er nu zonder beugels voor tijdens de eerste paar weken. Als het allemaal goed opgang is ga ik er toch eens proberen om er met beugels te dragen. Heb al een mooie van Mammae en Agathe et ses Princes. Deze zwschap kan ik ook beugelbh's verdragen, en dat kon ik de vorige keer niet. Dus hopelijk nu tijdens de bv hetzelfde verhaal.
  • ik heb ook borstvoedingsbh.die geven idd niks geen steun.het is puur bedekking,met handig klepdeurtje bigsmile.gif .
    ik vond het wel prettig om er een strak (net iets te klein) hempje over aan te trekken.dat gaf wel steun,en dat voelde wel prettig met stuwing.
  • Ik heb er wel me beugels. Bij mijn vorige 2 kids ook gehad en totaal geen problemen met ontstekingen en dergelijke.
  • ik draag al 2 maanden bijna niets anders dan borstvoedingsbh's. ik heb er 3 zonder beugel en één met en heb een D-cup dus ook geen kleine maar ook geen supergrote borsten.
    Superveel steun geven ze niet, maar ik spring momenteel ook niet rond zoals anders. Bij mij zijn het van ANITA en ze zitten allemaal supergoed
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld