wanneer eerste keer ongesteld na bevalling + BV

• Hallo allen,

Ik ben 21 september bevallen en geef nog steeds BV.
    Ik ben nog niet ongesteld geworden na de bevalling...
    Zijn er nog zo'n gevallen?
    Ik neem geen mini-pil omdat bij mijn vorige bevallingen dit remmend werkte op BV.
  • hey jufke proficiat met je spruit! ik ben op 20 sept bevallen en gaf net als jij bv zonder minipil ben gestopt met bv 2 weken geleden en ik heb ook nog steeds geen regels ga deze maand nog wachten en dan toch eens dokter
    wave.gif
  • Hallo

Ik ben op 5 sept '12 bevallen en geef tot 2 weken geleden volledig bv, nu is er één voeding weggevallen voor de groetenpap. Maar heb ook nog steeds geen menstruatie gehad. Maar als het je kan geruststellen bij mijn vorige dochter gestopt met bv op 6 maanden en pas ongesteld geworden op 9 maanden, dus nog geen probleem van maken. En vooral ni te hard op roepen, tenzij je al een nieuwe kinderwens hebt.

groetjes wink.gif
  • Kinderwens niet nee

schrik voor een 'ongeplandje' eerder smile.gif
  • Hier bevallen op 26/9 en op 25/12 al terug ongesteld, ook volledig bv en geen anti-conceptie. Vond het wel snel... Bij oudste bevallen op 5/1 en na +-4-5 maanden ongesteld. Varieert van pers. tot pers. denk ik...
    (hier intussen de papa onder't mes geweest wink.gif )
  • ik ben bevallen op 10/09, geef volledig bv (sinds een week 1 voeding vervangen door groentepap)en ook nog steeds niet ongesteld. Ik had al wel gehoord dat zolang je bv geeft, je regels vaak uitblijven,maar toch begon ik me al wat zorgen te maken. Nu ik jullie reacties lees, ben ik een beetje gerustgesteld.
    Ik neem ook geen mini-pil; heb dat 2 weken gedaan maar had de indruk dat ik dan minder melk had en dan maar weer gestopt.
  • Hallo,

ben beetje jaloers.
    Bevallen op 20 september, volledige borstvoeding en na 7 weken eerste menstruatie. Ik geef nu nog borstvoeding en ondertussen al 3 keer menstruatie gehad.

groeten,
    Katleen
  • Hier ook nog steeds niet ongesteld met BV. Ik ben er niet rouwig om bigsmile.gif
  • Hier ook nog niet ongesteld, maar neem wel de pil (borstvoedingspil), dus zolang ik daar mee verder ga, blijven de maandstonden ook weg. Dus zolang ik borstvoeding geef, geen maandstonden.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld