Twijfels over de kleding van de baby

• Hallo!

Hier zijn enorm veel twijfels over de kledij voor de baby..
    Ik ben eerder al twee maal bevallen in februari dus dat was niet moeilijk maar nu in september... Gaan die pakjes niet te warm zijn??
    Zou ik misschien wat zomerkledij gaan kopen of het doen met hetgeen ik al heb aangekocht??? Ik wil natuurlijk ook ni dat de baby het té warm zal hebben...

wave.gif
  • Ik heb uitsluitend outfitjes uit meerdere delen, geen pyjamatjes uit één stuk dus (en al zeker geen velours). Net zoals bij Nona doe ik een body aan met korte mouwen, daarover een overslaghemdje en een broekje en sokjes. Allemaal katoen.
  • Hey !
    Ik denk dat wij allemaal met die twijfel zitten.
    Ik ben de vorige keer ook in november bevallen, dus toen allemaal pyjama'tjes in 1 stuk en body'tjes met lange mouwen.
    De mooiste daarvan neem ik mee, maar heb ook een paar stuks gekocht bovenstukje en dan meer type calson eronder (wordt een meisje). Als je de grootte van die kleertjes ziet in de winkel laat ik me dan altijd toch verleiden om niet 0 maand maar 1 maand te nemen en thuis zie ik dan in vergelijking met de 0 dat die toch tegroot zullen zijn. Maar dan troost ik me met de gedachte dat het meeste bezoek toch thuis zal komen en onze pruts toch mooi zal zijn daarin. Heb wel zonder mijn weet bij prémaman een 00maand gekocht (dacht dat dat gewoon de 50 was), maar is blijkbaar een premature maat. Dus pruts zal dat eerst mogen aandoen (is een gebreid pulletje en broekje in katoen). En aangezien ik het rusten beu ben en ik volgende week toch terug rond ga beginnen lopen (ook als is het nog maar 14 dagen rust, maar doet met teveel denken aan de 11 weken rust de vorige keer en dan ben ik toch al 36w), zal ik die 00 misschien goed kunnen gebruiken.

Ik denk dat onze prutsen beter goed ingeduffeld zijn en dan misschien enkel een lakentje. Want ze komen toch uit 36 é 37 graden, hé. In de winter worden ze ook warm ingeduffeld met nog een dekentje én een mutsje. Dan kunnen we van deze keer de mutsjes thuislaten wink.gif
  • Als het zo warm is als nu deed ik bij mijn oudste zoon(in aug.geboren)alleen maar het body-tje aan en dekte hem alleen met het lakentje+muggennet over de wieg en bedje.S'morgens en s'avonds een badje voor het zweten en lakentjes elke avond verversen. wave.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld