schema van onze baby

• @ster Ante was 6wkn te vroeg dus tot 16jan. zwangerschapsverlof gehad. Dan van 16/1 tot 15/5 ouderschapsverlof (betaald) en van 16/5 tot 28/6 heb ik nog onbetaald ouderschapsverlof genomen. Nu vakantie en op 1 sept. normaalgezien terug werken (onderwijs). Ben vastbenoemd in A'pen maar wil dichterbij werken dus nu zoekend en solliciterend. Is ons 3e kindje dus een beetje profiteren en genieten nu...

Kolven gebeurt dus zelden maar heb nog een hele voorraad in de diepvries (zeker >40voedingen wink.gif ) Voorraad opgebouwd toen ze op neonato lag en als ze dan eens een flesje nodig heeft, krijgt ze uit de diepvries en vul ik bij met hetgeen ik kolf zodat er niks vervalt...
  • Amai super! Ik ben bij Kyara op zeven maanden gestopt met bv wegens te weinig melk en afkolven lukte mij niet goed, ik voelde mij daar niet super bij.
    Ons Kyara is precies wel een grote slaper.

Zij eet nu :

rond acht uur 240cc
    rond tien uur een boterhammetje
    op de middag groentepap ongeveer 200gr
    rond drie-vier uur fruitpap ook 200gr
    en tegen zes/zeven uur terug 240cc melk

en dan slaapt die door tot 's morgens half acht!
  • Amai dolfietje,
    zo'n grote slaper dat jij hebt. Bij ons is de laatste voeding telkens pas rond 21u30-22u. En dan is ze al om 6u30 wakker. Ze slaapt wel héél veel overdag.

Sofi,
    We noemen op faceboek 'septembermama's' geloof ik. Anders een vriendschapsverzoek sturen, zeker? Weet niet meer hoe ik er bijgeraakt ben...

groetjes,
    Lila
  • ja, een enorm grote slaper 's nachts, maar overdag noppes. Mag al blij zijn als ze twee keer een half uurtje slaapt. Voor de rest een zalig kind. Lacht de hele dag, eet goed, speelt mooi alleen, knuffelt graag. Ons Alexia was al een gemakkelijk kind, maar Kyara die spant echt de kroon. Daar heb je nu eens echt geen leed bij.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld