Genant probleempje bij zoon

• Genant probleempje bij zoon

Hoi,
    Ik vraag het maar hier want op het internet vind ik niet echt iets direct.
    Mijn zoon sprak mij er een tijdje geleden over aan dat hij het nogal genant vindt dat je de aftekening ziet van zijn geslachtsdeel in broeken.
    Ik had dit nog nooit eerder opgemerkt,maar nadat hij het gezegd had,inderdaad in sommige(de meeste) zie je gewoon de aftekening er van.
    Kan dit opgelost worden?Spannendere boxershorts,gewone onderbroeken.Of is dat nu bij alle mannen zo,ik heb er nog nooit op gelet.
    Maar ik zoek een oplossing voor hem,dat hij zich niet langer met ongemakkelijk voelen.

Alvast bedankt
  • en minder spannende broek kopen?? Bij sommige mannen zie je dat, meestal als ze te kleine broeken dragen.
  • Dan zie je dan nog wel altijd een beetje, en vooral als ze zitten.
    Maar zeker geen spannende onderbroeken en geen spannende broeken, dat gaat dan echt niet platter worden, die 'massa' wordt niet kleiner door spannende kleren te dragen
  • ik zou ook denken om ander type broeken te dragen. Baggy pants , van die ruime jeans broeken?
    Hoe oud is je zoon ?
  • Ik heb nu een zoon van bijna 16 bij wie ik het ook zie in zijn baggy pants en trainingsbroeken.
    Bij de 13jarige die losse lange broeken met elastiek draagt, zie ik het ook
  • Te kleine broeken, super skinny en van die slips die alles in een bolletje houden zou ik al vermijden dan.
    En bij broeken met rekker uw broeken losser laten
  • @jongensintwild en storen de jongens zich er zelf aan ?

@genant heeft je zoon geen goeie vriend met wie hij er over kan praten ? Wij als meisjes praatten vroeger toch ook met onze BFF over onze maandelijkse moeilijkheden bijvoorbeeld. (ik toch)
  • Probeer eens een ander model/merk/maat van broek. Zoon had hier 1 broek waar dat idd feller in afgetekend was.
    Die broek heeft hij 1x aan gehad op school, en daarna nooit meer. Daar kwam blijkbaar commentaar op.
    Dus ik kan mij voorstellen als je zoon dit zelf aangeeft, dan hij zich hierin niet op zijn gemak voelt.
  • @jongensintwild en storen de jongens zich er zelf aan ?

@genant heeft je zoon geen goeie vriend met wie hij er over kan praten ? Wij als meisjes praatten vroeger toch ook met onze BFF over onze maandelijkse moeilijkheden bijvoorbeeld. (ik toch)Asil @ Vandaag 11:07

nee, je ziet het ook harder bij jezelf als je naar beneden kijkt dan ik die er tegen kijk.
    Ze dragen geen spannende broeken en skinny's, ik kan moeilijk nog losser gaan, want ze willen ook niet te hard opvallen.
    De oudste draagt jeans, maar zeker niet te smal, eerder omgekeerd; De middelste draagt zelfgemaakte broeken, gewoon rechte broeken die niet te spannend zijn. Ze willen echt geen skinny's aandoen
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld