topîc volgen

• topîc volgen

Een vraagje aan de moderators:
    Is er geen mogelijkheid om een knop te voorzien waardoor je een topic kan volgen ookal heb je het niet zelf opgestart. Ik weet dat dit bestaat bij andere fora (oa hondenvrienden.be)
    Wanneer je daar reageert op een topic kan je een vinkje zetten als je op de hoogte wil worden gehouden van het vervolg van dat topic.
    Het is iets dat ik hier toch wel een beetje mis bij bepaald erg interessante topics.

Alvast bedankt
    S
  • Volgens mij gaat dit via "9maand-watch"

Als je op een topic bent, dat je graag wil volgen, dan kan je klikken op 9maand-watch en via daar aangeven dat je je wil abonneren op dat topic.
  • oh ja, ben geen moderator, dus het kan zijn dat ik fout ben.
  • @Saranya,

Jennifer heeft het bij het rechte eind smile.gif
    Je gaat naar de topic die je wilt volgen, daar klik je bovenaan op [9Maand-watch]. Dan kom je op een nieuwe pagina waar je door te klikken op de "Klik hier" kunt bevestigen dat je een mailtje wilt als er op die pagina gereageerd wordt.

Wil je geen mailtje, maar gewoon de pagina bijhouden zodat je ze makkelijk terug kunt vinden, dan kies je voor [9maand-favorieten].
    Alle pagina's die je hiermee bijhoudt, kun je ook via deze [9Maand-favorieten] in een handig lijstje terugvinden.

Groetjes,
    Eva
  • @ Jennifer & Eva,

Bedankt, ik wist niet dat het op die manier kon.
    Heb het net getest.

Groetjes
    S wave.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld