This "was" the end?

• This "was" the end?

9maand is er nog steeds zoals jullie gemerkt hebben.
    Ik heb besloten de site nog een tijd te laten doordraaien.

Een groot stuk van de reden dat ik ermee wou stoppen is omdat mijn vrouw en ik op gezondheidsvlak een hoop andere dingen aan ons hoofd hadden.
    Sandy heeft de laatste 2.5 jaar tegen uitgezaaide borstkanker gevochten. Ze had het laatste half jaar veel problemen met haar longen, en heeft lange tijd aan zuurstof gehangen. Het begon net terug te verbeteren (laatste maand zonder zuurstof en ook op de foto's begon het er beter uit te zien). Dat maakte de klap natuurlijk des te groter: ze is op 17 november heel onverwacht overleden door een bloedklonter.
    Veel onder jullie hebben met haar te maken gehad, omdat ze ziek was en altijd thuis spendeerde ze veel tijd op de site, maar dat ging de laatste maanden helaas niet meer

Voorlopig blijft de site dus gewoon verder draaien.
  • Heel veel sterkte met dit verlies @Steve!

Ik kom hier nog steeds dagelijks een piepen, er is niet meer veel activiteit maar kan het precies niet loslaten...

• Owjee Steve wat vreselijk naar zeg. Heel veel sterke met het verlies van sandy.

Ik kom ook nog steeds iedere dag hier trouw kijken. En dit blijf ik ook doen zolang 9maand blijft!

Liefs Lynne
  • Afschuwelijk sad.gif. Heel veel sterkte.
  • Héél veel sterkte gewenst.
  • Wat een vreselijk nieuws!
    Heel veel sterkte gewenst, Steve!
  • Zo erg sad.gif Veel sterkte, Steve.
  • Wat vreselijk sad.gif veel sterkte!
  • Oh nee, heel veel sterkte Steve! sadhug.gif candle.gif
  • Veel sterkte @Steve . sadhug.gif candle.gif cry.gif
    Ik weet nu effe niet wat te schrijven.
    Toch blijf ik nog dagelijks hier komen kijken, ik zou zo graag willen dat het forum terug leven in wordt geblazen.
  • Veel sterkte!!!
  • heel veel sterkte! sad.gif
  • Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!
  • Heel veel sterkte met je verlies... Ik heb veel tijd gespendeerd op deze site en er mijn donkerste dagen doorgebracht... Bedankt om dit forum nog even in de lucht te houden.
  • Heel veel sterkte!! cry.gif
  • Beste Steve,

Ik wens u heel veel sterkte in deze moeilijke dagen.

PP
  • Heel veel sterkte!
  • sterkte
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld