This is the end.

• Forum

beste, mijn vriendin komt hier al en komt veel langs hier, nu is mij vraag na oktober verdwijnt dit forum, met alles.
    is normaal dat en beste, dat ik met en ander forum alles verder zet ! ! hier bedoel ik mee alle onderwerpen
    blijven het zelfde en de naam 9 maanden forum blijft alleen bewegen we van af in het begin terug

zou dit mogen ! Steve

vriendelijke groeten steven
  • Jammer dat dit verdwijnt. Ik kom hier al een aantal jaar niet meer intensief maar heb het zien afnemen. Toen ik hier pas kwam (zal ergens in 2010 geweest zijn) was dit een vrij hechte groep waar je wel wat mensen kende. En zij jou. Maar ook ik nam een afslag naar Facebook toen onze tweede geboren werd, samen met de mama´s (of toch een deel) van de december 2012 groep. Toen ik een derde keer zwanger werd, wilde ik hier ook weer een vriendengroep ontmoeten maar al heel snel werd door hen het initiatief Facebook genomen. Niet langer anoniem, ik kende niemand en heb het dan voor bekeken gehouden. Ook andere vragen die ik hier stelde werden niet of niet meer met het respect van daarvoor beantwoord. Jammer...

Het is voor mij jarenlang een houvast geweest en ik vind het ontzettend jammer dat het stopt. Maar de laatste jaren was het niet meer het forum van in 2010, toen mijn eerste zoontje zich aandiende...

Het ga je goed Steve!
  • Wat jammer! Maar volledig te verstaan. Ik gebruik dit ook liever dan een facebook groep omdat het anoniem kon. Heb er heeeeeel veel aan gehad dus bedankt! Xxx
  • Spijtig Steve.....maar ik snap u volkomen! Heb inderdaad ook de allereerste jaren van deze site meegemaakt en was indd zoals een familie.... waar je terecht kon.
    Dikke knuf!
    Kweenie of ge nog weet wie ik ben 😜
    Hint.... Mirc

• Kweenie of ge nog weet wie ik ben 😜
    Hint.... MircBettske @ Gisteren 20:56

Alsof iemand die u kent u ooit kan vergeten Betts smile.gif
  • We kunnen nog altijd reageren op het forum. Blijft het dan toch bestaan?
  • Toevallig nu pas gelezen. Ik kom hier na al die jaren nog af en toe eens neuzen.

Dank je wel voor alle tijd en moeite!
    Waar een deur dicht gaat, staat vaak nog een andere deur of raam op een kier...
  • het is bij mij ook even geleden dat ik hier geweest ben , maar ik wil je graag bedanken voor de vele steun
    dat ik hier vond tijdens mijn moeilijk vruchtbaarheidstraject in 2014/2015 dat toen enkel een depressie opgeleverd had.
    Ik vond begin 2017 een nieuwe liefde en ben intussen mama van een flinke zoon van 8,5 maand
    BEDANKT!!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld