Spam?

• spam?

Vraagje, her en der vind ik zo van die reacties op een topic die er NIETS mee te maken hebben, op zich niet ongewoon hier maar toch.
    Bv, bij te koop Duplo pakket.

En in de index bij onverwacht zwanger, denk ik, staat er ook een onderwerp Sanctil, dacht ik. Klik ik daarop gaat mijn mail open.

Toch niet juist he? Of ligt dit aan mijn computer?

wave.gif
  • Hey Ilka,

Die "uitleg" bij de duplo-bokken is inderdaad spam. Dat kan je melden door onderaan op een rood uitroepteken te klikken. Ik ben niet ingelogd, dus ik kan dat niet. Maar als je inlogt, kan je dat wel aanklikken. Eva of Steve krijgen dan automatisch een melding dat er op dat topic iets niet juist is, en kuisen het op.

Het topic van Sanctil is al verwijderd, maar blijkbaar zit er nog wel een e-mailadres achter. Daarom dat je mail automatisch open gaat.
    Van het ogenblik dat er op dat onderdeel iemand reageert op een topic, gaat dat topic bovenaan staan, en zal dat van "sanctil" vanzelf wel verdwijnen.
    wave.gif
    K'tje
  • merci k'tje!
  • Hoi Ilka,

We hadden gisteren inderdaad wat last van spam op het forum.
    Als je zo'n berichtjes tegenkomt, meldt je deze ons best even door op de "rode uitroepteken"-knop onderaan de spam-reactie te klikken. Dan krijgen wij een berichtje en kunnen de berichten verwijderen zodat jullie er geen last meer van hebben.

@K'tje
    Intussen heb ik de Duplo-blokken gevonden en de spam ook daar weggedaan smile.gif Bedankt wink.gif

Groetjes,
    Eva
  • Hallo,

Spam " gesignaleerd" bij koetjes& kalfjes...zwembad knokke,

Mvg
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld