Niet meer kunnen inloggen?

• Niet meer kunnen inloggen?

Ik ben hier een tijd geleden redelijk actief geweest toen ik probeerde zwanger te worden en was. Daarna een tijdje veel minder actief en nu kan ik al een tijdje niet meer inloggen.
    Indien ik mij wil registreren krijg ik de melding dat mijn email reeds in gebruik is en indien ik probeer aan te loggen heb ik geen van mijn gebruikelijke paswoorden die passen en als ik ingeeft paswoord vergeten krijg ik opnieuw de melding dat mijn email niet geldig is...

Wat kan het probleem zijn en hoe kan ik het oplossen?
  • Ik heb dit probllem ook, maar weet ook niet hoe ik het moet oplossen sadhug.gif
  • Ja spijtig dat er dan geen reactie komt van iemand die een oplossing weet...

Moet ik er achter geraken zal ik zeker hier komen posten maar voorlopig lukt het niet 🙄🙁
  • Sorry mensen,

Ik ben de laatste tijd vrij druk bezig met behangen, schilderen, tuinieren etc....
    Het lukt niet altijd om aan de tickets toe te komen.
    Stuur gerust een bericht naar support@9maand.com om een ticket aan te maken met alle gegevens die je je nog herinnert van je registratie. Ik zal proberen je dan zsm je vorig paswoord door te sturen. Voor registraties gemaakt op de nieuwe site kan ik het paswoord alleen maar voor je resetten, het is niet meer mogelijk om dat terug te vinden.

-S.
  • Het is gelukt! Dank je wel!

Kunnen we er weer op los tetteren 😁!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld