idee nieuw onderdeel forum

• Hallo,

Ik dacht er aan dat het misschien een idee is om een extra onderdeel te openen ivm seksualiteit. Toch iets waarover deftig moet kunnen gepraat worden. Iets normaals in een relatie, ook voor mensen zonder relatie. Veel forums over dit onderwerp zijn meer gericht op jongeren dan volwassenen.
    Tenzij veel mensen het nog altijd favore condensato om daarover te praten smile.gif

Groetjes
  • Veel views maar niemand een mening? smile.gif
  • Oh jawel,

Ik vind dat een goed idee. blush.gif
  • Goed idee!
  • Ik ook!
  • me too!
  • Hoi dames,

Bedankt voor het idee!

Omdat de beleving van seksualiteit heel anders kan zijn tijdens bvb de zwangerschap dan op het moment je reeds moeder geworden bent (zie ook artikels hieronder) , is het nogal moeilijk om zo'n specifiek forum hier juist te positioneren.

- seksualiteit en zwangerschap
    - seksualiteit en bevallen
    - seksualiteit en de periode na de geboorte
    - seksualiteit en borstvoeding

Tel daarbij op dat dergelijk forumonderdeel dat met de beste bedoelingen erbij komt, ook mensen lokt met totaal andere bedoelingen. Jammer, maar helaas is het dikwijls zo.

Om deze redenen komt er voorlopig geen onderdeel "seksualiteit".

Maar...

Open onder het onderdeel zwangerschap of moeder worden/zijn of ... gerust een topic "Zwangerschap/moeder worden/... en seksualiteit" waar jullie naar hartelust kunnen kletsen!

Groetjes,
    Eva
  • Nieuw leven in blazen ? Hoe dan ? Er is geen 'reageer'-knop op deze topic.
    Of bedoel je een nieuwe openen ?
  • Hoi,

Nieuw leven inblazen, zal niet meer lukken want de topic zit reeds volledig in ons archief. Een nieuwe openen, mag altijd natuurlijk smile.gif

Groetjes,
    Eva
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld