Belangrijk!

• We willen jullie met aandrang vragen vanaf nu geen namen/adressen/telefoonnummers van gynaecologen, vroedvrouwen, kinderartsen, ? (net zoals alle andere priv?personen dus ) meer te posten op ons forum (zie ook onze huisregels: Privacy van individuen mag niet geschaad worden door hun namen en/of andere priv?gegevens te vermelden op onze website) .

Dit wil niet zeggen dat jullie vanaf nu geen ervaringen meer kunnen uitwisselen hierover, alleen zouden we graag hebben dat je voor namen en dergelijke de priv?berichten gebruikt.

Het is nu eenmaal zo dat 9Maand bij klachten eerst aangesproken wordt en niet diegene die iets gepost heeft. Dit omdat 9Maand het forum beheert ?n 9Maand (en wij dus) de enige zijn die gekend zijn en dus gecontacteerd kunnen worden. Op deze manier wordt de goede naam van 9Maand ?geschaad? en dat willen we in elk geval vermijden.

We hopen dat we hierbij kunnen rekenen op jullie steun ?n hulp.
    Mocht je ergens een naam (oud of nieuwe reactie) tegenkomen, kun je dit ons altijd eenvoudig melden via de meldknop (rood uitroepteken rechtsonder elke reactie).

Op die manier kunnen we kort op bal spelen door gepast in te grijpen.

Alvast heel erg bedankt!
    Het 9Maand-team
  • Ook niet als het positieve reacties zijn over een gyne ofzo??
  • @Nadia,

In principe mogen geen namen.
    Enkel positieve toelaten is nogal eenzijdig, maar natuurlijk zijn het negatieve reacties die tot klachten kunnen leiden en niet de positieve.
    Wij zijn van mening dat iedereen zijn ervaringen mag posten, zowel positief als negatief maar zonder naam erbij zodat er geen schending van de privacy is, en we op die manier alle problemen kunnen vermijden (wat ook in jullie voordeel is).

Groetjes,
    Eva
  • Hoi dames,

Gezien het feit dat er toch behoorlijk wat namen voorkomen, gaan we ons eerst en vooral focussen op topics de naam van dokter X of Y in de titel, de dokter gezocht-topics en/of topics en reacties die klachten kunnen vooroorzaken.
    Als we deze al weg kunnen doen, zijn we al een heel eind.

De topiclijstje met wanneer je een afspraak hebt, etc... die mogen voorlopig blijven staan, maar laat in de toekomst de naam gewoon achterwege.

Was je ingetekend toen je zelf een reactie plaatste, kun je ze natuurlijk altijd zelf aanpassen en dit spaart ons meteen een pak werk smile.gif

Alvast heel erg bedankt voor de massale steun!

Groetjes,
    Eva
  • kinderopvang ed

en wat met namen van kinderopvang enz?

bv
    forum/reactions/152948
  • Volgens mij zijn dit geen privépersonen, dus denk ik dat dit wel kan?

Gr,

Laurence
  • vind het eigenlijk wel belachelijk moete aan iedereen prive bericht sturen om nen goeie gyn door te geven ofwa, amai dan zeide lang bezig zenne
  • Ik vind het meer dan terecht dat dit niet meer mag .

Phoebe , Als iemand een toppic opent "wie weet er een goede gyn ?" en ik reageer : ik kan je zeker dokter X aanraden .
    Is een positeve reactie thumbup.gif maar daarop kan iemand heel gemakkelijk zeggen "nooit naar dokter x gaan . Een grotere kwakzalver bestaat er niet ".
    Dan wordt de naam van dokter x geschaad ....
  • Akkoord dat iemand uitschelden of zijn privéleven te grabbel gooien erover is, absoluut.

Maar je zwangerschap en bevalling zijn toch enorme mijlpalen in je leven en je wilt toch begeleid worden door iemand die jouw keuzes steunt?

Zo zal bijvoorbeeld niet elke gyne toestaan dat je onder water bevalt, terwijl je dat misschien juist wilt. En mama's die thuis willen bevallen, hebben ervaringen met hun specifieke vroedvrouw nodig.

Ik snap de noodzaak om de namen weg te halen, maar ik vind het jammer.

Offtopic: Elise en Julie vind ik prachtige namen <3 !
  • off-topic

nu heb ik ook een vraag,
    waarom laten jullie alle berichten staan maakt niet uit hoe oud? Er zijn steeds 100 topics die over t zelfde gaan...of nog groepen zoals ''nod december'' etc...ik vind het hartstikke leuk om hier te komen maar t is echt een rommeltje...bij deze...ik hou van dingen ordenen dus mochten jullie ooiit hulp nodig hebben....ben een schoonmaak-kei....moet hier ook lukken!

Liefs
  • Ooh dankjewel Ellen blush.gif
  • Wat met het topic met de naam Life Leuven? Daar staan behoorlijk negatieve reacties op (waar ik trouwens nog altijd achter sta: als ik mensen kan besparen wat ik er heb meegemaakt, zal ik het niet laten). 't Is misschien geen privé persoon, maar wel een privé kliniek, waar ook wel iemand de verantwoordelijkheid over draagt.

Op een forum lijkt het me gewoon onbegonnen werk om alle negatieve reacties over bepaalde personen uit te wissen. Ik vraag me trouwens af in hoeverre ze de websitebeheerder daarvoor verantwoordelijk kunnen stellen. Heb je de reacties op alle krantenwebsites al eens gelezen? Als de beheerders daar ook verantwoordelijk worden gehouden voor het geraaskal van de zogenaamde lezers, dan hadden die toch dagelijks 100 klachten aan hun been..
  • @me-randa,

Onze archivering loopt terug, dus die oude topics zullen binnenkort al weg zijn smile.gif Voor de rest mag je het ons steeds melden als je bvb een topic op de verkeerde plaats tegenkomt of 2 keer of etc... Alvast bedankt! wink.gif

@ iedereen
    De bedoeling van deze topic is jullie wijzen op het hoe en wat ivm gebruik van namen. En meteen ook jullie hulp vragen wanneer je er tegenkomt door dit te melden.

Nogmaals bedankt!

Groetjes,
    Eva

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld