Belangrijk: namen van privépersonen!!

• Graag had ik jullie nog even gewezen op mijn bericht van 10/02/2011:
    klik hier

"We willen jullie met aandrang vragen vanaf nu geen namen/adressen/telefoonnummers van gynaecologen, vroedvrouwen, kinderartsen, ... (net zoals alle andere privépersonen dus ) meer te posten op ons forum (zie ook onze huisregels: Privacy van individuen mag niet geschaad worden door hun namen en/of andere privégegevens te vermelden op onze website) .

Dit wil niet zeggen dat jullie vanaf nu geen ervaringen meer kunnen uitwisselen hierover, alleen zouden we graag hebben dat je voor namen en dergelijke de privéberichten gebruikt.

Het is nu eenmaal zo dat 9Maand bij klachten eerst aangesproken wordt en niet diegene die iets gepost heeft. Dit omdat 9Maand het forum beheert én 9Maand (en wij dus) de enige zijn die gekend zijn en dus gecontacteerd kunnen worden. Op deze manier wordt de goede naam van 9Maand "geschaad" en dat willen we in elk geval vermijden.

We hopen dat we hierbij kunnen rekenen op jullie steun én hulp.
    Mocht je ergens een naam (oud of nieuwe reactie) tegenkomen, kun je dit ons altijd eenvoudig melden via de meldknop (driehoekje met uitroepteken rechtsonder elke reactie).
    Op die manier kunnen we kort op bal spelen door gepast in te grijpen.

Alvast heel erg bedankt!
    Het 9Maand-team"

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld