banner maken

• @ProudMammie als je klikt op banner toevoegen krijg je normaal de volgende keuze: Wat moet je banner tonen? Cyclus, IVF, zwangerschap, leeftijd, eigen ontwerp.
    Je moet dan cyclus kiezen om een vruchtbaarheids- of dus cyclusbanner te maken. Hopelijk lukt het nu wel.
  • Bedankt smile.gif
    Op men gsm ging het niet maar op de laptop wel smile.gif
  • Ik heb net een banner aangemaakt. Vroeger kon ik die op bureaublad bewaren zodat ik enkel maar moest klikken en ik dan gewoon mijn banner te zien kreeg (zonder op forum te gaan). Kan dat nog steeds? Zo ja, hoe?
  • @Steve
    ik heb ook een probleem bij het aanmaken van een banner. Bij dit onderdeel (en ook bv bij mijn temperatuur) krijg ik steeds een draaiend wieltje te zien. Na een halve minuut krijg ik de boodschap: "interval server error" maximum executing time of 30seconds exceeded.
    Dit is al enkele dagen zo, zowel op tablet, laptop thuis als computer van het werk. Zou het kunnen liggen aan bepaalde instellingen of kan ik hier zelf iets aan doen?

Alvast bedankt!
  • Ik ben beperkt tot 3 banners. Heb dan mijn oude account gemigreerd en kan nog steeds geen extra banner aanmaken. Jammer, had graag voor alle 3 mijn kindjes ene gemaakt!
  • @Indigo: Nog even volhouden je zit heel dicht tegen het volgende niveau aan en dan valt de limiet volledig weg.

@allen: Mijn excuses dat ik een tijd onzichtbaar ben geweest, ik zou op zeer korte termijn eindelijk terug de kans moeten krijgen om eea na te kijken en te fixen op de site. Hopelijk geraken alle problemen met banners dan opgelost.

-S.
  • Aan de beheerder..

Als ik een banner probeer aan te maken dan krijg ik gewoon witte vakken thumbdown.gif ik heb echt al vanalles geprobeerd.. Via gsm, via pc, via laptop.. Alles aangepast. Niks werkt pffffff disappointed.gif hoe komt dit toch??
    Ik wil zo een mooie zwangerschapsbanner maken en een leeftijdBanner ipv mijn tekst.
  • @LovingMum

Welk type heb je geselecteerd nadat je op banner toevoegen hebt gedrukt?

Als je bijvoorbeeld zwangerschap selecteert kan je bij de banner onderdelen schaal en wijzer toevoegen. --> Selectie maken naast "voeg toe" en dan verdergaan klikken.
    En je moet zeker ook onder "Berekening - Zwangerschap" je bevallingsdatum toevoegen.

Ik hoop dat dit helpt.

Groetjes,
    Sandy
  • @Sandy heel hard bedankt!!!!
  • Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem als lovingmum. Ik ben net zwanger en heb de einddatum ingegeven. Helaas kan ik bij banner naast voeg toe niks selecteren? Iemand die raad weet? Alvast bedankt!
  • @Sky1988 Heb je mijn vorige post doorgelezen? @LovingMum was daarmee geholpen.

In welke browser werk je? (Internet Explorer, Chrome, Safari,...)
  • Hoi! Ik werk via iPad met safari maar heb me gisteren avond nog eens op de vaste pc gezet en daar lukte het meteen! Dankzij uw vorige post idd. Bedankt!
  • En hoe zie je dan wanneer je recht hebt op een banner meer?
  • Er komen meestal meer bannersloten vrij als je het bericht krijgt dat je rechten op de site veranderd zijn.
    Moet die dingen echt eens verduidelijken, maar het komt er gewoon niet van.

-S.
  • Hallo iedereen! Voor ons dochtertje en tijdens mijn zwangerschap was ik hier heel actief maar er is zoveel veranderd dat ik toch wat hulp nodig heb happy.gif

Omdat we aan een tweede kindje gaan beginnen zou ik graag een cyclusbanner maken maar hoe doe ik dat?

Groetjes
    Julie
  • hallo,

ik heb 1 banner voor mijn eerste kindje en krijg de melding dat mijn maximum limiet van banners al bereikt is?
    Ik zou graag nog een banner bij maken voor mijn volgende zwangerschap, hoe moet ik dit juist doen?
  • Het aantal banners dat je mag plaatsen is ook onderhevig aan een beperking voor nieuwe accounts teneinde misbruik te voorkomen (we hebben in het verleden accounts gehad met 7, 8 banners etc). Die beperkingen vallen weg met tijd, je interactie op de site etc.
    De 2e banner zou er normaal gezien vrij snel moeten bijkomen.

-S.
  • bedankt, ik heb er net een tweede kunnen maken happy.gif
  • @Steve Hoe kan ik de volgorde van mijn banners aanpassen?
  • Volgorde van de banners is de volgorde waarin ze aangemaakt zijn normaal gezien.
    Er is op dit moment geen mogelijkheid om dat aan te passen.
    Excuses voor de hele late reactie trouwens, voor het eerst in veel te veel jaren nog eens op vakantie geweest smile.gif

-S.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld