Waar vind ik sponsen boxershortjes?

• Hallo

Ik zou stilaan willen beginnen met de potjestraining.

Ik had gedacht om, nu het toch zomer wordt, de pamper overdag helemaal weg te laten en mijn zoontje sponsen onderbroekjes, type boxershortje aan te doen.

Ik heb al naar de Zeeman en Wibra gebeld en daar hebben ze geen sponsen broekjes.
    Nu heb ik echt geen idee waar ze dit verkopen, kan iemand me helpen aub?

Alvast bedankt.
  • Mona,

tegenwooordig vind je die broekjes overal , koeka heeft ze, laatst in de aldi, bij bambolino, vind je ze ook en ik heb er zelf ook gekocht in de promo smile.gif

Heb ze ook in huis gehaald omdat we deze zomer beginnen met potjestraining smile.gif

groetjes Akoos
  • Ik heb ze een paar jaar geleden op de markt gekocht, daar was ook veel keuze!
    Op La Redoute heb ik ze ook al zien staan.

Dé outfit voor zindelijkheidstraining: sponsen broekjes en crocs, allebei makkelijk uit te wassen, dat hebben ze bij ons ook allebei aangehad goofy.gif

Succes!
  • La redoute en 3 suisses verkopen die ook. Ik heb de mijne gehaald in Trafic en voor de oudste in premaman.
    Hier ook potjestraining deze zomer! Succes!!
  • Hier ook deze zomer smile.gif, en we hebben allemaal hetzelfde idee dus...

Ik heb er hier enkele van de markt -mama meegebracht-, dan nog 2 setjes van de promo actie toen die in Aldi was. Ik hoorde dat ze ze tegenwoordig ook bij Carrefour zouden hebben. O ja, en eentje kochten we bij Makro, toevallig daar gezien.

Mocht je er toevallig nog hebben liggen van vorig jaar zijn die ook opnieuw het proberen waard heb ik gemerkt. Die van hier bleken nogal goed te stretchen -ofwel is haar poep niet zo echt gegroeid...-.

Succes nog!
    Sara
  • paradisio!!!!! in alle kleuren!
  • www. paradisio-online .be
    /html
    /bambolino
    /baby_artikel.php?ID=352534
  • ikheb er ion de carrefour gekocht vorige week
  • Hebben ze momenteel in carrefour liggen!
  • Vandaag naar de Carrefour geweest maar geen gevonden, heb wel een paar katoenen boxershortjes mee.
    Ik zoek dus nog wat verder.
  • Heb er ook al in de JBC gezien.
  • Ik heb er uit de aldi, maar in de c&a hebben ze er ook. Wel grootste maat 80 maar zonder pamper is dit eigenlijk te groot voor onze vent.
    groetjes
  • Online besteld bij Steleman Textiel: "Sponsen shortjes (set van 2 stuks)"
    Goede kwaliteit!
    Voor de maat heb ik één maat kleiner genomen dan huidige maat van broeken.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld