Selk speelgoed keukentje voor 2 jarige

• Selk speelgoed keukentje voor 2 jarige

Hallo, wij willen een speelgoedkeukentje kopen voor ons dochtertje haar 2e verjaardag. Ze is nu 85cm groot. Op wat moeten we letten, welk merk, plastic of hout, welke hoogte, wat vinden ze leuk? Groetjes
  • Hey, alvast bedankt voor je reactie smile.gif deze had ik ook eerst in gedachte. Maar toen kwam ik bij het keukentje van little dutch, ook een houten ongeveer hetzelfde maar met munt blauwig en wat accecoires bij zoals peper en zout vaatje enz. Prijs is hetzelfde. Maaarrr... deze is pas overal binnen wanneer haar verjaardag al gepasseerd is... de keukentjes van Kidkraft van ik ook heel mooi maar te duur voor wat het is tongue.gif groetjes
  • hier hebben we ook het keukentje van Ikea staan, ik heb dan wel jongens maar zelfs zij spelen er graag mee happy.gif
    ik heb een deurtje ook beschilderd met schoolbordverf, en dan schrijven (tekenen) ze daar hun 'bestellingen' op. enorm leuk thumbup.gif
  • Wij hebben een houten keukentje staan van dreamland. Prijs was ook zoals dat van Ikea, daar zitten ook al accessoires in, pannetje, kommetje, lepel, spatel, vork. Zo van die grote houten dan.

www.dreamland.be/e/nl/dl/dream…
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld