Fun mais

• Fun mais

In verschillende winkels zie ik ”fun mais” staan. Op de dozen staat vanaf 3 jaar.

Nu zag ik vandaag dat ze daarmee in de opvang ook spelen, wel andere groep dan mijn dochter. Even met de begeleidster gesproken en ze spelen daarmee met de oudste kindjes. Dus tss 2 en 3 jaar.

Nu vroeg ik mij af, heeft iemand van jullie dat al gekocht? Is het de moeite? Is het leuk voor een kind van 2 jaar?

Als ik het goed begrijp moet je ze nat maken en figuren mee maken. Ons dochter is zot van knutselen, plasticine, tekenen, verfen,... ze zou het dag in dag uit doen. Maar met de plasticine laat ze vooral ons spelen. Wij moeten zaken bouwen en zij breekt ze af..
    Dus miss is die mais fun nog wat vroeg voor haar? Geen idee, ervaring welkom smile.gif
  • Ik deed het vroeger heel veel met mijn babysit kindjes. Zij vonden dat super leuk! Ik heb nu ook nog een doos staan maar mijn dochtertje is nog iets te klein tongue.gif
  • Onze dochter is er gek op! Nu ze bijna 9 is, nog altijd. Eerste keer was in de opvang en toen we ze rond de 2. Het is niet giftig, dus ik zou het zeker aanraden om nu aan te bieden. Ze kunnen er ook mee schilderen. Stukje natmaken en schilderen maar!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld