Buggy in de winter...Let op!

• Heaven,

Misschien een sjaal om de capuchon doen als er geen koord in zit om hem strakker te trekken, dan zit de capuchon beter tegen de oortjes aan.
  • Heel goed onderwerp.. ook mijn zoontje zit altijd GOED ingepakt in de buggy en anders een mooi skipak aan als het het extreem koud is.

Heaven: Mijn zoontje wil dus ook geen muts op, maar in combinatie met zijn capuchon wel bigsmile.gif . hij krijgt dus een DUNNERE muts op en dan zijn capuchon erover heen en dan gaat het SUPER!!! Nu zegt hij zelf.. muts (capuchon)op... en zijn handjes gaan ook al wat meer in handschoenen, want ook DAT kreeg ik NIET aan zijn handen disappointed.gif ... Hij doet ze dan lekker onder de voetenzak, want die kan ik dichtritsten tot aan zijn borsthoogte bigsmile.gif ....

wave.gif Mops
  • Ik vind het ook zo zielig als kindjes er zo zonder dekentje zitten in een buggy terwijl het zo koud is buiten..
    Ik heb voor Noah de Lodger Bunker gekocht omdat hij ook niet meer paste in de voetenzak van onze vorige buggy (buzz)..
    Die Bunker is echt iets ideaal, past op elke buggy en kost ong hetzelfde als een gewone voetenzak..Nu voor ons tweede heb ik er ook ene op de lijst gezet want ze kunnen daar zeker tot hun 3 a 4 jaar in..
  • hier ook nog steeds een voetenzak en mijn zoontje is bijna drie!
    Zoveel zit hij niet in de buggy maar k heb toch maar een tweede zak gekocht bij prenatal toen we in nederland waren. Voor amper 30 euro hebben mijn twee kindjes nu lekker warm!
  • Hoi,
    Hier ook lekker ingepakt hoor de jongste zit nu in de buggy lekker ingeduffeld in winterjas muts wantjes en lodger bunker (super ding vind ik)
    De oudste staat op haar buggy bord of wandelt naast de buggy maar buiten haar winterjas en handschoenen en sjaal wil ze niks ook geen muts op haar hoofd heeft ze nog nooit langer gedragen dan 10 min ze haat het echt ook geen kap van een jas maar ze is nooit ziek dus maak ik me ook geen zorgen.Zij is van mening dat je alleen als het sneeuwt een muts sjaal en wanten moet dragen.Maar zelfs als het sneeuwt blijft die muts maar max10 min op. xmasblink.gif
  • Hey,

hier ook voor de jongste (19m) een voetenzak in de buggy. Een bivakmuts op z'n koppeke, soms nog een sjaal. Handschoentjes (wantjes) doe ik wel aan, maar dat duurt meestal ni lang voor ze uit zijn. Lang leve de koordjes aan die handschoenen. content.gif
    wave.gif
    K'tje
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld