Al maanden niet meer doorslapen

• Hier was het vorige nacht een doorslaapnacht, daarvoor een bijna... ze werd toen wakker om 3.30 en moest en zou een fles hebben.
    Ze is nu 13 maanden en eet ook gewoon een banaan. Fruitpap is voor baby's 😉
  • Blij dat het daar ook weer beter gaat smile.gif

Ja, dat moet hij ook gedacht hebben bigsmile.gif Hij eet veel liever een banaan of ander stuk fruit. Hier deze nacht van 20u tot 8u, dus ik hoop dat het nu zo blijft smile.gif
  • Blij voor jullie!! Hier blijft het een ramp, maar we blijven positief goofy.gif
  • @'Mama Emromi*' Hier vannacht weer doorgeslapen van 20u tot 7u30. Toch blijf ik hout vasthouden hoor, maar het helpt wel, ondanks dat ik flink verkouden ben voel ik me toch weer stukken beter en kom ik de dag weer beter door smile.gif Er is licht aan het einde van de tunnel tongue.gif Ik hoop dat het bij jullie ook snel weer oké is!
  • @mrse dus mss was het dan gewoon honger bij jullie.
    Hopelijk is het nu opgelost.
  • @Neuzeke Ik denk het, door de dag te weinig eten waardoor hij 's nachts er van wakker werd... Wel zielig vind ik, precies of wij geven dat manneke geen eten blush.gif Hij is wel weer ziekjes nu, een verkoudheid, net zoals wij allemaal thuis. Hij hoest veel, vooral 's nachts, dus hoop een beetje dat het nu weer niet om zeep gaat geraken smile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld