Afscheid opvang

• Afscheid opvang

Hey iedereen,

Op 29/8 gaat ons jongste zoontje voor de laatste keer naar de opvang waar ook ons oudste zoontje ging.
    Bij het afscheid van ons oudste zoontje lieten we hem voor alle leidsters een tekening kleuren. Voor de verantwoordelijke maakten we een kadertje met een gekleurde tekening van een bootje waarop we zijn foto kleefde en de tekst "ik vond het fijn om met jullie bootje mee te varen". De opvang heet nl Bootje.

Omdat we nu definitief afscheid moeten nemen van de opvang willen we iets extra doen. Ik bestelde voor de verantwoordelijke al een doos met foto's (van nu en als baby) van onze 2 zoontjes. Ik vond al een mooi tekstje dat ik hang aan een papieren zakje met hartjes voor alle begeleidsters. We zouden voor de vaste begeleidsters gepersonaliseerde zeeppompjes bestellen met een leuk tekstje op uit naam van onze 2 zoontjes.

Nu zijn we nog op zoek naar kleine (zelfgemaakte) kadootjes die we in de doos (19,8 x 12,8 x 5 cm) kunnen stoppen.
    Ook zoeken we nog iets leuks dat ons jongste zoontje kan geven aan alle begeleidsters, ev iets met een verwijzing naar een bootje.

Alle ideetjes zijn welkom!
    Alvast bedankt.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld