zeep: genant vraagje

• zeep: genant vraagje

hallo,

ik heb sinds enkele maanden wat jeuk aan mijn vagina. Maar alleen helemaal vooraan (plas-uitgang??). Daar waar het spleetje eindigt eigenlijk.
    Ik heb geen pijn of zo, maar het voelt wel steeds jeukerig aan, en is genant plaatsje om aan te krabben.
    Staat niet rood of dik, ik denk dat het misschien een bacterie of schimmel of zoiets is??

ik was me 'onderaan' altijd gewoon met water onder de douche.
    Nu heb ik hier lang geleden eens gelezen dat er speciale zeep of product bestond als je gevoelige vagina had.
    Zijn er mama's die dit gebruiken?? Ervaringen?
    Vindt het nogal genant om hiermee naar de huisarts te gaan... dus wil ik toch eerst even zelf proberen.

• Sinds ik 2 schimmelinfecties op 6 maanden heb gehad, ondanks dat ik mij ook enkel met water was, gebruik ik de intieme zeep van nivea. En ik ben er heel tevreden over. Sindsdien geen last meer, ook geen jeukend gevoel. Want er is inderdaad geen lastigere plek om te krabben! En als je niet kan krabben, word je gewoon gek van de jeuk!

• Ik zou gewoon wat gyno daktarin halen bij de apotheek. Voor de rest vind ik het niks om u over te schamen, dus als het blijft zou ik zeker de huisarts een bezoekje brengen.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld