vraagje over bugaboo

• vraagje over bugaboo

hallo,

Ik heb een bugaboo cameleon 2...nu lukt het niet meer om het zitje te kantelen. ( ik kan de ronde knop niet meer induwen), weet er soms iemand of ik dit nog zou kunnen laten herstellen?
    Ook de knop daaronder om het zitje eraf te halen begint wat tegen te wringen. bored.gif
  • Misschien kunnen deze mensen je helpen. Www.kinderwagengarage.nl
    (Hebben mij al is een vervangstuk op gestuurd en werd ook telefonisch vriendelijk geholpen )

En een betere babyspeciaalzaak gaat je zeker ook kunnen helpen.
  • ok,merci voor de tip, ik zal eens een kijkje nemen op deze site.
  • Wij hadden problemen met onze bugaboo donkey. Gewoon gemeld aan de babywinkel waar we hem gekocht hadden. Daar hebben ze de defecte onderdelen naar bugaboo gestuurd en wij hebben een volledig nieuw onderstel gekregen. Ze deden daar niet moeilijk over. Als je hem natuurlijk tweedehands gekocht hebt, ben je daar niet veel mee.
  • ik heb gezien op internet dat je zo'n drukknop kan bestellen maar ik weet niet hoe ik die dan moet maken.
    Ik zal morgen eens langst een babywinkel gaan,hopelijk kunnen die helpen.
    ik heb hem idd tweedehands gekocht maar die mensen hebben hun factuur meegegeven, die winkel is wel niet dichtbij en de buggy is al 4 jaar oud dus ik denk niet dat daar nog garantie op zal zijn.
  • De onze was zo oud nog niet op het moment dat de problemen begonnen.
  • ik heb eens in een paar winkels gehoord,ik kan het overal wel bestellen maar nergens repareren ze het, hopelijk lukt het om ze dan zelf te vervangen. ponder.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld