vlieg-ervaringen

• vlieg-ervaringen

Hallo,

mijn man en ik zijn nooit echte reizigers geweest. Mijn man is zelfstandig, en verlof nemen is niet evident voor hem.
    We proberen wel ieder jaar 1 of 2 keer een korte trip te maken. Als het plots past, is het echt gewoon van 'morgen stappen we in de auto en zijn we weg'. Dat is dan voor 2 à 3 daagjes met de auto, niet zo ver (kust, ardennen, engeland, nederland,...).

Maar nu de kinderen wat ouder worden, willen we hen graag eens een vlieg-ervaring meegeven deze zomer. Mijn man en ik hebben al enkele keren korte vluchten gemaakt, maar dat was steeds voor het werk, dus alles voorgekauwd en niet toeristisch.

We hebben dus besloten om deze zomer eens enkele dagen weg te gaan, maar dan met het vliegtuig ipv met auto. Maar heb dus geen ervaring in het boeken van vluchten of zo. We zouden zeker niet te ver gaan, voorkeur gaat uit naar zuid-frankrijk, of zwitserland/oostenrijk.
    Heeft iemand tips hoe we dit best aan boord leggen?
    Neem ik best contact met reisbureau, of is het haalbaar om dat zelf allemaal te boeken?
    Ik heb wel wat organisatie talent, dus ik ben niet bang om alles zelf uit te zoeken.
    We zouden dus ook huurauto nodig hebben, hotelletje,...

Wat denken jullie, reisbureau of zelf doen??

• Wij boeken alles apart. Vliegtuig via connections of cheaptickets. Hotel kan via een reisbureau, maar dan wel online
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld