Verschil in borstgrootte

• Verschil in borstgrootte

Misschien maak ik me zorgen om niets maar ik wil het toch even navragen. Mijn twee borsten zijn verschillend in grootte. Ook de tepels zien er anders uit - de ene is groter dan de andere. Volgens mijn mama is dit normaal maar ik zie nooit verschillen als ik even rondkijk op het strand bijvoorbeeld. Heeft iemand anders dit ook?
  • Heb je dat altijd gehad of is dat iets nieuw?
    Als je dat altijd gehad hebt, is dat normaal geen probleem. Dat komt wel vaker voor.
    Als dat iets recent is, dan kan het wijzen op borstkanker.
  • Wow…. maak ineens iedereen bang anders awe.gif

Verschillende borsten hebben zijn eerder de norm dan de uitzondering als ik je toch even mag geruststellen.
    Er zijn wel heel veel andere anomalien nodig om borstkanker te vrezen hoor.

Uiteraard is er niks dat je belet om het te laten controleren als je je echt zorgen maakt maar weet asjeblieft dat bijna geen enkele vrouw gelijke borsten heeft!
  • Happyj, ano zegt dan ook dat het normaal geen probleem is als dit al altijd zo was.
    Het klopt gewoon wat ze zegt. Als je plots verandering opmerkt, ga je best langs de dokter.
  • HappyJ, wat Neuzeke zegt, ik vraag toch duidelijk of het recent is of niet en ik zeg toch ook dat, als het altijd zo geweest is, dat dat vaak voorkomt?
    Maar als het recent is, als er een plotse verandering optreedt, dan kan het wel betekenen dat er iets aan de hand is en dat ze beter even naar de dokter gaat.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld