Tweedehands zwembad

• Tweedehands zwembad

Hoi mama’s (en papa’s misschien ook).
    Toen ik zwanger was van mijn dochters (12/10) en hun eerste levensjaren heb ik heel veel aan dit forum gehad. Veel raad gekregen en raad gegeven dus vandaar dat ik hier nu terug kom.

Ik heb een zwembad verkocht aan een ‘vriendin’ voor 200€. Het is zo een groot zwembad van 4x2 met frames. Het zwembad is heel netjes door ons weg gelegd en vertoonde geen enkel gaatje. We wouden het voor 250€ verkopen maar zij mocht het hebben voor 200.

We dachten dat er een afdekzeil bijzat en dat hadden we niet dus daar belde ze voor. Ik een afdekzeil online besteld dat ze er bij krijgt omdat ik het wel had gezegd.

Nu is ze sinds gisteren middag berichten aan het sturen dat er 3 gaatjes in zitten. Eerst zegt ze op de naden, dat kan want het zwembad moet zich zetten en daarna zegt ze nee drie gewone gaatjes en stuurt ze telkens de foto van hetzelfde gaatje. Op den duur zei ik van ja breng het maar terug dan dan krijg je je geld terug. Stuurt ze, dan kwam de aap uit de mouw, nee want er zijn nergens meer zwembaden te verkrijgen, je ma altijd korting geven.

De mensen rondom mij hebben allemaal dezelfde mening, maar die hou ik nog even voor mij. Ik wil eerst even horen wat jullie ervan denken. Geef ik ze wat geld terug of is dat gewoon een risico dat je loopt met een tweedehands zwembad. We hebben het echt in goede staat opgeborgen en nog helemaal nagekeken en hadden we een gaatje gevonden hadden we er eerlijk over geweest en niet verkocht. Dan hoorde ik nog dat ze iedereen heeft rond gebeld voor een gratis planeetje want wij hadden dat het. Uiteindelijk hebben ze er een gevonden maar dat kost 3€. Ik was er gelijk een gaan halen na haar eerste bericht om aan haar te geven, maar er kwam zo een stroom aan berichten dat ik het even voor me heb gehouden.

Wat is jullie mening?
  • Eerlijk? Dat is het risico als ze tweedehands koopt.
    Hoe lang heeft ze het al in haar bezit? Mogelijkheid dat het gaatje ontstaan is door transport, of door eigen gebruik? Hond of kat in de buurt?

sorry nee, ik gaf die geen cent terug. Ik heb wel zo'n zwembadherstelling plakketjes liggen, die mocht ze wel hebben van mij.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld