Toiletoplossingen

• Toiletoplossingen

Wij zijn net terug met ons gezin van een prachtige roadtrip door Frankrijk, Spanje en Duitsland. Omdat we vaak lange autoritten moesten doen was het onvermijdelijk dat we ook openbare toiletten moesten bezoeken. Mijn man vond het geen probleem om de plassen in een vies toilet, maar als vrouw is dat minder evident. Mijn oudste dochter had bovendien ook haar regels. Ik heb de indruk dat sommige vrouwen echt geen gêne kennen. Soms lag het maandverband gewoon op de vloer of stonden er voetafdrukken op de toiletbril.

Hoe lossen jullie dit soort vieze ongemakken op? Ik heb het idee dat alle dames half rechtstaande plassen aangezien vaak de bril en de grond ook nat zijn? Maar dan blijft het een vicieuze circel natuurlijk.
  • Ik heb dat hier onlangs ook ergens vermeld.
    Ik ben 34 weken zwanger en doordat ik veel last heb van mijn maag, moet ik nog regelmatig overgeven.
    Wat ik de laatste weken al allemaal gezien heb, het is vreselijk.
    Dat gaat niet alleen over de openbare toiletten maar ook over toiletten in tavernes/ restaurants,....

Ik begrijp niet hoe sommigen er in slagen een toilet zo onder te plassen en waarom ze bepaalde zaken niet oprapen of opkuisen.

Veel kan je er jammer genoeg niet aan doen.

• Ik heb een paar maanden toiletdame gespeeld in een bekende discotheek als jobstudente. De mannenwc's zijn pareltjes in vergelijking met die van de dames. Dames gaan NOOIT zitten maar hangen of staan wijdbeens over de pot om toch maar niet op die natte bril te moeten zitten. Maar zo blijf je toertjes draaien want door rechtstaand te plassen, plas je zelf ook de bril onder natuurlijk. Wat mij betreft mogen er urinoirs komen voor vrouwen overal. In de luchthaven zijn er zoal. Veel hygiënischer!
  • Inderdaad

Ik heb dit ook nooit goed begrepen.

Ik heb in een studentencafé in Gent gewerkt, en daar vonden we regelmatig op de mannenwc's spermaspetters op de bril (of erger: tegen de muur). Mannen komen dat dus gewoon doen op een vreemde wc. Bon, dat kuis je eenvoudig af. Maar bij de vrouwen: bloed op de grond en de bril, urine op de grond en de bril... en dan nog niet zo'n klein beetje ook! Iedereen plast gewoon rechtstaand! En het bloed drupt gewoon zo in de ronde als ze hun regels hebben. Groooooss! Uiteindelijk hebben we toen zelfs de bril gewoon weggehaald om minder werk te hebben!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld