Tips gevraagd: cadeau Sint stoere meid 10 jaar

• Tips gevraagd: cadeau Sint stoere meid 10 jaar

Hoi,

Onze meisjes (9 en 10) weten sinds vorig jaar het geheim vd Sint.
    Onze jongste heeft al een mooi lijstje voor ons gemaakt, maar onze oudste weet het absoluut niet.
    Ze is de fase van 'echt' speelgoed al wat ontgroeid, dus in de speelgoedboekjes vindt ze echt haar ding niet.
    Het is absoluut geen meisje-meisje, dus juweeltjes, parfum, ... is niet aan haar besteed.

Iemand nog toffe ideetjes? Ze leest heel graag, maar vindt het zelf onnozel dat ik boeken zou kopen, aangezien ze ze makkelijk bij de bib kan halen (waar ze gelijk in heeft).
  • Mijn dochter kreeg in het jaar dat zij tien was voor haar verjaardag en van de sint onder meer boeken van favoriete series, een horloge, een portemonnee, een fototoestel, dingen van science X. Ze heeft sindsdien ook wel dingen voor haar hobby of fanartikelen gekregen. Een spel kan ook altijd.
  • Hier staan er bij de 8jarige boeken, onesie, stappenteller en electro doos op zijn lijst
    Bij de 7 jarige spelletjes, nachtwacht boeken, onesie, horlogeen gezelschapspelletjes.
    Het zijn geen spelers dus geen echt speelgoed hier.
  • Onze dochter van 8 is ook zo eentje die geen meisje meisje is. Ze wil heel graag zo'n robotje dat je zelf in elkaar moet zetten en dat je dan kan proberen. Weet niet precies van welk merk dat is.

Of Lego technics vindt ze ook wel stoer. Weet niet of dat voor een tienjarige ook kan?

Vorig jaar heeft ze een chemisch labo gekregen.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld