Tickets gouden k's ketnet

• Tickets gouden k's ketnet

Hallo, begin december bestelde en betaalde ik ticketten voor de gouden k's. Het geld is van de rekening maar ik heb nog steeds geen bevestiging gekregen of online ticketten. Heb al meermaals gemaild maar ik krijg geen antwoord. Ook telefonisch word ik altijd doorgestuurd maar niemand die antwoord weet of dit nirmaal is. Nog iemand problemen?
    Groetjes
  • Ik weet niet hoe het bij de gouden K's is, maar ik heb al vaak tickets online besteld en dan krijg je deze direct na bevestiging van betaling in je mailbox.
    Heb je naar info@tickoweb.be gemaild?
  • Hallo, bedankt voor je reactie. Al 2 x gemaild naar tickoweb. Geen antwoord. Al proberen te bellen. Maar ik krijg ofwel geen antwoord of ze kunnen me niet helpen. Ook gemaild naar ketnet.
    Hopelijk toch vlug antwoord of duidelijkheid. Heb een dag verlof gevraagd dag van optreden en 60 € betaald, zou jammer zijn als het niet doorgaat.
    Gr
  • Heb je facebook? Misschien krijg je via de pagina Studio 100 Updates antwoord?
    Die hebben op 22 november een bericht geplaatst ivm de ticketverkoop.
    Misschien heb je gewoon een foutje geschreven in je email-adres en heb je daardoor niets ontvangen, maar dan moeten ze die tickets toch kunnen forwarden zou je denken.
  • Hoi Emma,

Ik heb ook tickets voor het gala besteld en onmiddellijk na betaling werden ze naar mijn email adres gestuurd.
    Het kan dus inderdaad zijn dat er een foutje in je email adres zat.

Wel heel erg vervelend dat ze je bij tickoweb niet kunnen verder helpen awe.gif
    Ik heb overlaatst ook nog een mail gestuurd om iets te vragen, maar tot op heden ook nog geen antwoord gekregen. Klantvriendelijkheid laat wel te wensen over...
    Bij de algemene voorwaarden las ik dat de VRT de verkoper is van de tickets (die de verkoop dan uitbesteed aan een externe firma). Misschien kan je daar je licht ook eens opsteken?

Ik hoop in ieder geval dat je je tickets snel ik handen hebt. Je hebt er tenslotte al voor betaald!

Veel succes!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld