skinny love

• skinny love

mama's die ervaring hebben met skinny love? Ik vecht al jaren om geen kilo's bij te komen. Sommige periodes lukt het me heel goed om 'normaal' te eten, andere periodes heb ik wat hulp nodig.
    blijkbaar poeder dat je in water moet oplossen en gewoon gedurende de dag moet drinken.
    eerste pluspunt is dat je al 'verplicht' bent om meer te drinken.
    Maar doet het ook daarnaast iets nuttigs?? helpt het inderdaad om wat kilootjes kwijt te spelen?

• Geen ervaring,het is in ieder geval duur heb me daar vroeger wel eens aan laten vangen aan z'on middeltjes maar zonder resultaat en moest het allemaal helpen dan zouden er geen dikke mensen rondlopen...Maar hier ook constant vechten tegen de kilo's.Ik ga wekelijks naar de weight watchers en ook al gaat het soms moeizaam de steun van andere lotgenoten zorgt er voor dat ik toch min of meer op gewicht blijf maar de bedoeling is wel om nog wat af te vallen.Maar de ene week lukt beter of de andere week.
  • Hier ook al die reclame van skinny love gezien, maar als je dan de prijs ziet...
    Volgens ik begrijp, is het eigenlijk gewoon 'iets' wat je heel veel water doet drinken. en ja, als je 4 liter per dag drinkt, zal je normaalgezien inderdaad afvallen.
    heb vroeger eens van die shakes genomen (herbalife) en ik moest daarbij ook 8 pillen per dag nemen, verspreid over de hele dag, en telkens met 1 glas water. tja, de kilo's vlogen er ook af, en ik had inderdaad minder honger (mijn maag was steeds gevuld met water).
    Maar weinig mensen houden het vol om zoveel te drinken. Ikzelf moet echt om de haverklap naar de wc om te plassen, er waren toen zelfs collega's die het storend begonnen vinden.
    'makkelijkste' is gewoon eetgewoonten aanpassen, maar ja... zoals hierboven al iemand schrijft: de ene week gaat het beter dan de andere.
  • Hallo,

Ik heb in ieder geval ervaring met Skinny Love.

En neen, je moet geen 4 liter water drinken, 1,5 liter tot 2 liter is voldoende. Beweging moet niet, maar mag wel. De 2 potjes zijn goed voor 3 weken. Ik ben op die 3 weken 6 kilo GEZOND afgevallen. Ik at bijvoorbeeld geitenkaas ipv kaas uit koemelk, ipv gewoon brood, at ik bijvoorbeeld zemelen of speltbrood. Ik gebruikte totaal geen boter, maar wel olijfolie. Veel mager vlees en vis en fruit & groenten. Ik ben fan van Pains des Fleurs, daar mag je zoveel van eten als je wil. Als je die te duur vindt, kan je gerust in gb of zo lactosevrij/glutenvrij crackers kopen. Ik heb dus 6 weken lactosevrij en glutenvrij gegeten, dat was eigenlijk de basis voor mij. Ik vermeed ook frisdranken.

Heb ik honger geleden? ABSOLUUT NIET! Het is ook GEEN MAALTIJDVERVANGER zoals herbalife ed (been there, done that)
    Het is de eerste dagen wat wennen aan de drank, maar uiteindelijk vond ik het lekker.
    Pluspunt: je wordt begeieid via whatsapp, messenger, facebook en door de oprichter himself.

Mocht je het willen proberen, VEEL SUCCES!
  • Ik wou het ook eens proberen.Bij ons op het werk is het een beetje een rage.
  • Als ik Pinar lees, vraag ik me dan af wat die skinny love dan wel doet?
    Als je meer water drinkt, wat meer beweegt, gezonder eet, val je toch ook gezond af, maar 6 kg op 2 weken is niet gezond, want te snel.
    Dat product moet dus wel iets doen
  • Dat zal wel te zien zijn hoe zwaar je start zeker.
    Iemand die overgewicht heeft en plots een hoop water drinkt, gezonder eet en ook minder doordat uw maag gevuld word met water, valt volgens mij makkelijk af.
    Of die er ook lang af blijven ?
  • Skinny Love

Ben begonnen met Skinny Love op 6 / 02 / 18 daarvoor was ik al bezig met en dieet onder begeleiding van dietiste die mij van augustus 2017 tot het begin van Skinny Love 10 kg liet vermageren nu op 7 / 03 / 18 ben ik 17 kg in het totaal afgevallen !!!!! voor mij is Skynny Love als aanvullende ondersteuner gewoonweg TOP beter bestaat er niet en aanrader voor iedereen die erachter staat VOLLEDIG !!!!!
  • Skinny love

Ben ook net net gestart met skinny love.
    Het zijn 2 bussen poeder.
    De eerste moet je oplosse in 750ml water en opdrinken in de voormiddag
    . Zorgt dag je oude vetten verbrand.
    De andere bus moet je oplossen in 750ml water en in de namiddag ppsrinke
    Deze zorgt dat nieuwe vetten zich niet vastzetten.

Al die domme opmerkingen hier. Jeezes..
    wat denk je nu dat je elke dag friet pizza en pita kan eten en met wat skinny love te drinken dat je wel zal afvallen?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld