Pijn

• Pijn

Sanne is niet mijn echte naam want dit schrijf ik liever anoniem.

Ik ben nog niet zo heel erg lang seksueel actief maar ik heb wel -af en toe - pijn bij het vrijen. Volgens mijn huisarts is er een stukje van mijn maagdenvlies nog niet volledig ingescheurd en komt het daar door. Ik ben voldoende opgewonden dus dat is het niet. Heeft iemand hier ervaring mee? 'T Is niet echt een onderwerp dat ik zomaar op tafel gooi onder vriendinnen...

Prettige dag nog.
  • @sanne Ik heb zelf nog verschillende keren na mijn eerste keer pijn gehad en bloed verloren. Het kan dus best dat je een wat stugger hymen hebt dat in meerdere keren scheurt.
  • eens tube glijmiddel kopen! hier jaren gevreeĆ«n met pijn, durfde het ook tegen niemand te zeggen. Uiteindelijk na bevalling eerste tegen gyn gezegd, en die heeft direct tube glijmiddel voorgeschreven. Was echt een wereld van verschil! Sindsdien gebruiken we het gewoon altijd, altijd tube in nachtkastje. Ook als we op reis gaan of zo, altijd tube mee in koffer.
    Eerste keren ging ik naar apotheker, maar toch wat beschaamd vond ik. Nu breng ik het al jaren mee van de supermarkt, daar hebben ze zelfs meerdere soorten.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld