Kipling

• Kipling

Mijn dochtertje gaat in september naar het eerste leerjaar en oma wil een boekentas kopen voor haar verjaardag.
    We hadden aan kipling gedacht, maar ik zie dat de kleinste 'echte boekentas' 41 cm breed is. Vroeger was er nog een small model maar dat bestaat precies niet meer. Nu is er de iniko van 40 cm maar dat is zo'n slap model. Die van 41 cm (preppy) is echt belachelijk groot op haar schouders bigsmile.gif. Iemand een alternatief voor Kipling? De nieuwe collectie van jeune premier vind ik dit jaar niet zo mooi..
  • Kangourou van Colruyt/Dreamland.
    Is in de stijl van Kipling, maar véél goedkoper en héél goede kwaliteit. Na 4 jaar gebruik zien deze er bij ons nog als nieuw uit.
    Die van 39 cm is ruim groot genoeg.
  • Paar jaar terug toen ik keek voor mijn zoontje had kipling een boekentas met vergelijkbare grote dan de kleinste kangourou maar de kangourou was een heel pak steviger, die had extra beschermranden onderaan. Die kangourou heeft hij 3 jaar gebruikt en er was nog bijna niets aan. Terwijl hij een echte afbreker is. Nu gebruikt hij een rugzak.
    Dochter is een zeer klein fijn meisje en die kon ik echt geen boekentas aandoen. Voor haar heb ik een rugzak gekocht van hershel waar heel nipt een A4 map in kan (wat de vereiste is in het 1tste leerjaar hier). Ben er zeer content van. Nog nooit te klein geweest voor iets en ze eet op school.

grts
    G
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld