Gezocht: iemand die het volgende in Word kan oplossen...

• Gezocht: iemand die het volgende in Word kan oplossen...

Hoi,

Zijn er hier dames die een goeie kennis van Word hebben? Ik heb al eens gegoogled, maar ik kom er niet uit.
    Ik zit met het volgende:

Voor het werk zou ik een aantal afzonderlijke Word documenten (dus ook met een verschillende lay-out, lettertype, ...) moeten samenvoegen tot 1 document.
    Het zijn documenten die vaak tezamen moeten worden afgedrukt, dus in plaats van elk document afzonderlijk telkens weer te moeten openen en afdrukken, willen we het samenvoegen zodat alles in 1 keer geprint kan worden.

Iemand een idee of dat ├╝berhaupt kan en zo ja, hoe ik dat kan doen? De documenten zouden exact hetzelfde moeten blijven, dus bv. de pagina nummering en inhoudstafel van doc 1 wel behouden, maar niet verder lopen als ik een ander document (met een andere lay-out) toevoeg.

Alvast bedankt!

wave.gif
  • Documenten opslaan als pdf en dan pdf documenten samenvoegen lijkt mij de makkelijkste oplossing.
  • Bedankt!

Ga ik vandaag eens bekijken!

(hoe doe ik dat precies?) smile.gif

Grt
  • PDF-sam is een gratis programma waarmee dat zou moeten lukken.

Groetjes, Lies
  • Opletten met die gratis programma's.

Ik heb er onlangs een serieus virus mee binnengehaald op het werk. Gelukkig onderschept door onze anti-virus maar ICT kon er niet mee lachen!

Was ook iets om documenten te bewerken.
  • Hoi,

Bedankt voor de reacties! Ik heb ook eens geïnformeerd bij onze IT man en blijkbaar zouden we ook over een programma moeten beschikken waarmee de PDF's samengevoegd kunnen worden.

Normaal zou het dus opgelost moeten geraken happy.gif

Grt!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld