Dragen jullie iets speciaals?

• Dragen jullie iets speciaals?

Ik had een heel grappig gesprek gisteren met mijn beste vriendin, die plots in een strakke jeans naar onze lunch kwam. Ze bleek haar regels te hebben en na de nodige lachbuienen bleek dat dus haar favoriete 'menstruatieoutfit' te zijn. Ik vond het een raar idee maar langs de andere kant, op die dagen van de maand zal je mij bijvoorbeeld ook nooit in een rokje zien. Raar he? Zijn er nog dames die zich bewust of onbewust anders kleden?
  • Wat is er speciaal aan een strakke jeans en waarom moet daarmee gelachen worden?
    Ik draag altijd een strakke jeans en heb al jaren geen regels meer. Raar om dat daarmee te associëren.
  • Haha, neen, je begrijpt het niet. Ze draagt nooit jeans, behalve als ze haar regels heeft. Het is niet om die jeans dat we moesten lachen, wel om het feit dat we beiden dus bepaalde kledij aandoen of vermijden die dagen smile.gif
  • ik zal geen witte broek aandoen dan, voor de rest let ik er niet zo op
  • Ik voel me tijdens mijn regels vaak 'opgeblazen', dus ik zal nooit een strakke jeans aantrekken en eerder grijpen naar een lossere broek of een jurkje/rokje.
  • Grappig, ik grijp dan ook vaak terug op een strakke broek. Om de een of andere manier voel ik me dan veiliger met mijn maandverband. Nooit een rokje die dagen!
  • Altijd zwart ondergoed (vraag mij niet waarom), strekke donkere of jeans broek.
  • Hier ook een strakke jeans... Raar he, dat meerdere dames dat hebben? Nog nooit eerder bij stilgestaan.
  • Ik heb broeken én onderbroeken speciaal voor die tijd van de maand.
    Ik loop altijd een paar dagen enorm opgeblazen op, heb enorm veel last! Dan draag ik graag iets losser van kledij.
    Wit zal ik ook nooit aandoen in die periode.
    Rok of broek maakt niet uit.
    Onderbroeken heb ik omdat ik héél soms lekjes heb... dan doe ik mijn mooie dingen niet aan. Dan zijn het oma onderbroeken van de zeeman ofzo.

Ik vind het niet zo vreemd dat er vrouwen zich beetje naar kleden.
    Ikzelf voel me er ook altijd 2 dagen belabberd door... en eigenlijk helpt het dan net om mezelf wat extra op te kleden waardoor ik me beter voel.
    Zo zal je ook vrouwen hebben die niet kunnen wachten om thuis te komen en een losse trainigsbroek ofzo aan te doen.
  • Ik draag precies dezelfde kleding die ik ook gewoon zou dragen als ik niet ongesteld ben. Ook gewoon rokjes en jurkjes hoor. Als ik in de zomer ongesteld ben en het is 28 graden, no way dat ik dan een jeans aan doe. Gewoon een luchtig jurkje. Maar ik draag dan ook geen maandverband maar tampons.
  • Hier inderdaad ook tampons, misschien zorgt dat ervoor dat ik tijdens mijn regels gemakkelijker ook rokjes en jurkjes draag?
  • Ik draag de eerste 3 dagen toch ook zwart ondergoed.
    Een witte of beige broek zal je me dan ook niet zien dragen.

Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld