calltaker dienst 112

• Testmoment 3

Hallo,
    Ik heb na inschrijving in december intussen meegedaan aan generieke screening, infodag en overmorgen heb ik testmoment 3.
    Wat moet ik precies verwachten onder 'basiskennis geografie' ? Hoe gedetailleerd is dit?
    Vind het vrij moeilijk te weten wat ze precies zouden vragen.

Bedankt
  • Interview

@Frenz @Cici
    Beste,
    Ik zie dat jullie geslaagd zijn voor het interview. Ik heb volgende maand interview bij Selor. Wat wordt er allemaal verwacht? Hoe peilen ze naar je motivatie? Welke gevalstudie ? En worden er vragen gesteld over de geografie en wegennetwerk? Is het interview via de star methode?
    Kan u nog tips meegeven? Eventueel vragen die jullie nog kunnen herinneren.

Alvast bedankt!
    Mvg Thomas
  • Hallo, sorry maar ik volg deze site nu niet zoveel meer op.
    Wat ik me herinner van het interview (ondertussen een jaar geleden):
    Geografie van je provincie; ken je de (hoofd)steden, autostrades, grote evenementen, som 3 Seveso bedrijven op uit je provincie en duid op een blinde kaart een aantal punten aan...
    Telefoon gesprek aannemen alsof je een calltaker bent: vraag de lokatie, wat? , wanneer?, wie?.....
    En dan idd je motivatie. Ik was op voorhand al es binnengeweest op cic 101 en hc 100 en dat was echt een grote hulp omdat ik daar gesproken had met de collega's. Zo kende ik iets over het verschil van de 2 noodcentrale's... en het uurrooster en....
    Nog vragen? Vuur maar.
    Celine
  • @Cici ik stuur je een prive bericht.
  • Calltaker dienst 112

Nog iemand hier die recent het interview gedaan heeft, bij Selor voor calltaker?
    Ikzelf mag 9 dec het interview gaan doen. Spannend 😁
    Vind het alleen moeilijk om te kiezen 101 of 112...
    Iemand tips ivm het interview en eventueel info over combinatie gezinsleven, sociaal leven,... Met de job?
    Groetjes Vanessa 😉
  • Ikzelf werk al bijna 20 jaar op den 112, dus ik zou zeggen, kies daarvoor.
    Ivm interview kan ik je niet helpen want ik ben nog via een lokaal bestuur binnengekomen.
    Wij werken volgens systeem: 12u dag, 24u vrij, 12u nacht, 48u vrij. Voordeel van dit systeem is dat je perfect weet tot aan je pensioen (bij wijze van spreken) weet welke dagen je moet werken.
    Hou er rekening mee dat je wel weekends en feestdagen werkt. Daar tegenover staat dat je redelijk wat verlof hebt.
    Ik vond dit goed te combineren met mijn gezinsleven toen de kinderen nog kleiner waren.
  • Calltaker dienst 112

Bedankt voor jou reactie!
    Kijk er nu nog meer naar uit, hopelijk lukt het me 😊
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld