calltaker dienst 112

• Zo, net het medisch onderzoek gehad. Alles perfect in orde. Ik kon netjes mijn neus aanraken met de ogen dicht bigsmile.gif
    Nu weer afwachten...
  • medische tests

Wat houden de medische tests juist in? Zit precies meer schot in de zaak als verwacht.
  • Ok, ik begrijp het niet meer zo goed...
    Dus Saberon en Cici, jullie zijn opgebeld geweest?
    Ik krijg juist een bericht van Selor dat er 4 vacante plaatsen zijn (waarvan maar 2 haalbaar voor mij) en dat ik 41e ben in de lijst, terwijl ik eigenlijk 15e was. Zijn dat nog allemaal mensen van vorig jaar?! Er staat ook niet bij of het voor 100/112 of 101 is. Hoe komt het dan dat jullie wel voorrang hadden? Het is jullie van harte gegund hoor (!) maar wat een onduidelijke manier van werken surprised.gif
    Ik ben even gedemotiveerd, aan dit tempo duurt het nog 10 jaar...
  • Dag Sofie,
    Ik kreeg ook net een mailke en heb doorgeklikt voor Oost en West Vlaanderen en nu las ik dat ik 32ste (?) ben. Dus ik denk dat de lijsten van vorig jaar en het personeel van de civiele ook meedingt naar die 4 plaatsen? Amaj dit zal niet simpel worden...
    Ik kreeg trouwens nog een mailtje van de medische dienst dat ik niet ik Brugge maar wel in Gent verwacht word de 21ste juni. Das handiger voor me.
  • Oh, ik dacht dat aangezien jullie al naar de medische keuring moesten dat jullie al zeker waren van een plaats!
  • Medische keuring

Net telefoon gekregen dat ik op medisch onderzoek mag gaan volgende week woensdag
  • Open plaatsen

Ik denk wel dat de plaatsen die je doorgekregen hebt dat, dat plaatsen specifiek voor u zijn. Dat je die rangschikking hebt maar dat er in een van die vier plaatsen specifiek voor u een plaats is. Vermoed ik...
  • Net gebeld. Er komen plaatsen vrij in de vier provincies. Zowel 112, 101 als 1733. De vacature op selor is een consultatieronde om te kijken wie waar wil tewerkgesteld worden. Er zijn nog kandidaten van de vorige lijst maar er zouden behoorlijk wat plaatsen vrijkomen. Als je doorklikt kan je prioriteit per provincie geven. Ze houden het spannend smile.gif
  • Zeg wel! Goed testje voor de stressbestendigheid tongue.gif
  • 100/112 Antwerpen komen 2 plaatsen vrij, en ik weet van de vorige wervinslijst dat er daar een aantal graag naar Antwerpen komen.
    Maar voor de CIC's zijn wat plaatsen vrij, naar wat ik dacht, voor Vlaams Brabant
  • Medische keuring stelt niet zoveel voor. Ben goedgekeurd.
    Urinetest op eiwit en suiker, bloeddruk, gehoortest en oogtest. En erna luisteren naar het hart en de longen. Op een lijn lopen, op de tippen, op de hielen. En erna uitleg van de dokter over een goede en gezonde zithouding aan je (toekomstige) bureau.
    Iemand nog iets gehoord uit de consultatieronde?
  • Het zijn er geen 50 maar 5 van de civiele die overgaan naar calltaker en dit naar alle provincies.
  • 112 antwerpen zijn de open plaatsen al terug geannuleerd.
    Er is geen budget.
  • Gisteren tel gehad. 1 januari aanwerving. Dus om te luisteren in hoeverre ik nog ge├»nteresseerd was. 3 plaatsen Oost Vlaanderen. 1 voor 101 en 2 voor 100 zei ze.
    Nog iemand tel gehad?
    (Ben 6de in de laureatenlijst)
  • Gisteren idd ook telefoon gekregen om te kijken wat de opzegtermijn bij mijn huidige werkgever is.
  • Goedkeuring

Mailtje ontvangen.
    Inspecteur van financi├źn heeft haar goedkeuring voor uw indiensttreding noodcentrale 101 op 1/1/18
    Waaaah spannend.
    Ik zat nu wel te denken, loopt de 112 in Oost Vlaanderen mee met de ploegen van de brandweer? En de 101 niet?
  • Interview

Hallo allemaal,

Heeft er iemand tips voor mij over het verloop van het gesprek ? wat verwachten ze wat motivatie betreft ?

Dank u

• hey

vorige week ook enkele malen gemaild/gebeld met FOD.

Ik stond gepland voor CIC leuven maar heb mogen wisselen naar 100 leuven. Ik rij nu al 8j met de ziekenwagen dus sluit iets beter aan bij kennis.

Vroeger waren al die opleidingen in ASSE en extra opleiding op de centrale. Nu zou enkel CIC in Asse zijn en 100 op de centrale zelf.

Collega begint begin januari voor opleiding voor CIC antwerpen. Voor 100 weten we nog geen datum? Zou zijn zodra er genoeg zijn om te starten.

Nog mensen voor 100 leuven??

U motivatie is persoonlijk natuurlijk. Meesten laten wel vallen dat ze mensen willen helpen.
    Niet focussen op het feit dat je ambtenaar bent (statutair of niet).
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld