Beschaamd om conditietest te doen

• Beschaamd om conditietest te doen

Hey

Zijn er hier nog dames die beschaamd zijn om ergens te beginnen sporten in groepsverband omdat de conditie werkelijk heel slecht is?

Ik was hier aan het kijken voor fitclass maar daar moet je een beginnende test doen om het niveau te bepalen. Ik weet sowieso dat ik na 10 minuten op een fiets zit te blazen.

Of een BBB cursus. Dat duurt blijkbaar een uur.

Eerst zelf wat gaan zwemmen/fietsen om wat te oefenen of gewoon me erbij neerleggen dat ik me in het begin belachelijk ga maken ...
  • Ik dacht dat ook altijd. En dan probeerde ik thuis wat workout-dvd's enzo, maar uiteindelijk hield ik dat niet vol. Dan toch maar de knoop doorgehakt en gaan sporten in groep. Ik ben nog altijd degene met het roodste hoofd, maar ik houd het evengoed vol als de rest ondertussen. En echt belachelijk maak je je nooit, hoor. Gewoon van in het begin zeggen dat je conditie vreselijk is en dat je schrik hebt om het niet vol te houden, vragen of je aan de kant mag desnoods...
    Doen!
  • Je moet je gewoon voor ogen houden dat iedereen daar met hetzelfde doel naartoe gaat 😁 en probeer om wat anderen van je denken te negeren ...
    En na enkele weken ga je je veel veel beter voelen en dat is wat telt... probeer gewoon die stap te zetten je gaat het je niet beklagen 😘
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld