activiteit personeel

• activiteit personeel

vanmorgen van mijn baas te horen gekregen dat ik 'iets' moet organiseren om te doen met het personeel in januari.
    normaal doen we altijd een etentje, maar we zitten met goed team en dus mag het eens ietsje meer zijn.
    't is gelijk wat, maar moet een activiteit zijn waar iedereen iets aan heeft (dus zowel mannen als vrouwen, er zijn geen kinderen).
    pfft, ik weet echt nog niet wat. Paintballen?? Karten??
    Iemand die nog ideetjes heeft?

• Met hoeveel zijn jullie?
    Escape room is geweldig, maar dan mag je niet met te veel zijn.
  • Van waar zijn jullie?
    Lasershooten is ook heel tof! maar met meer als 10 ook niet meer zo leuk denk ik
  • Neem eens een kijkje op volgende sites:

www.wegmetdebaas.be
    1001activiteiten.be

Wat ook heel leuk is: 'walking dinner' in een stad (er wordt opgesplitst in teams: je doet een soort van stadszoektocht en daartussen eet je je voorgerecht in restaurant 1, terug een deel van de zoektocht, hoofdgerecht in restaurant 2, enz...

Grt
  • Ik weet niet van waar je bent maar er zijn tegenwoordig in veel steden zo van die stadsspellen dat je kan doen wat ook heel leuk is. Maar mss niet in januari...
    Zoals hier nog al gezegd escape room is ook leuk, als je met veel bent mss 1 met verschillende kamers en teams?
  • Vorig jaar was er eerst stadszoektocht en dat was saai...
    is nochtans met ipads en dergelijke, van stad uit.. goed georganiseerd, maar we voelden ons weer in de lagere school, waar kindjes in groep 'opdrachten' moeten uitvoeren.
    PLUS het was slecht slecht weer! Hele namiddag regen. Management heeft op gegeven moment zelf activiteit stopgezet omdat het gewoon niet aangenaam was. Zijn allemaal gaan schuilen in een taverne met tas koffie omdat iedereen nat was en koud had!

Nadien was er wel een workshop cocktails maken en dat was een super leuke volwassen activiteit.
    Zowel voor de mannen als de vrouwen. Werd gegeven door een super gast, met best wat humor; 3 cocktails en we mochten als we wilden ze zelf opdrinken. Nu de helft was meer dan genoeg hoor! Want een zatte boel is ons nu ook niet gegeven.
    Maar de toon was wel gezet voor de rest van de avond. Iedereen leuk humeur. Nadien gaan eten in Marokkaans restaurant met een buikdanseres . En eens gedaan met eten, tafels aan de kant een mini feestje met collega die muziek verzorgde.

Al die dingen zoals lasershooten, karting.. daar zou je ons groepje nu eens niet mee blij maken.
    Iedereen bij ons is nogal bourgondisch aangelegd en liever dus iets in die richting: wijntasting, workshops met koken, optreden van iets...
    Maar iets met opdrachten of sporten in groep... pfff neen, sporten doen we allemaal al buiten het werk. En 'culturele dingen' zoals stadstocht is nu ook niet meteen ontspannend.
    Personeelsfeest draait bij ons rond plezier maken in groep en eens lekker uit eten gaan.
  • Ik heb een "slipcursus" georganiseerd met mijn team van vertegenwoordigers. Lijkt me wel leuk, je steekt er iets van op, beetje competitiviteit en nog voordelig voor de verzekering ook. Maar dan heb je wel genoeg firmawagens nodig. Nadien gewoon lekker tafelen.
  • - valkenier workshops, heel leuk
    - bezoek huis vd toekomst Vilvoorde
    - gin tonic workshops
    - curling vanaf 15 dec - is echt leuk naar het schijnt...
    - ergens vrijwilligerswerk gaan doen
    - workshop over hoe het voelt met een beperking te leven (met braille, rolstoelbasketbal, enz)
    - ... (nog ideetjes nodig?)
  • Indoor ski in Peer - hebben wij eens gedaan en was heel leuk - je kan daar ook iets eten daarna
  • circus boxtalino doen op het domein van de schorre in boom ook een leuke activiteit: een diner en show tezamen, en het eten is echt lekker, de show ontspannend. Er wordt wel wat interactie gevraagd met het publiek maar het is niet dat je acts moet leren, gewoon assisteren smile.gif (is nog wel grappig)
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld