2de handskledij verkopen

• Hoi iedereen,

Ik heb hier (tot nu toe) al 7 pamperdozen vol kledij staan van ons meisjes (alles vanaf maatje 50 eigenlijk)

Ik zou deze graag willen verkopen (aan een laag prijsje), maar er dus nog wel i├ęts voor willen krijgen, dat geld zou dan in de spaarpot van de kids gaan, of nieuwe kledij voor kopen.

Op zich zou ik wel via internet kunnen verkopen, ik heb de tijd (en de zin) om pakjes te maken, naar het postkantoor te brengen, enz.
    Maar ik vind niet zo direct mensen die geïnteresseerd zijn.

Verkopen jullie de kledij van jullie kids en zo ja, langs welke weg?

Groetjes!
  • Ik zou gewoon ff informeren wanneer er rommelmarkten in de buurt zijn bij je en een tafeltje huren? Lijkt me leuker en vlotter tegaan. Je kan samen met nog enkele mensen die dingetjes weg willen dit huren, als je niet genoeg zou hebben. Het is mooi weer dus lijkt me leuker dan van elk dingetje een foto te nemen. Want stel dat iemand bv een tshirtje wil kopen van je betaald die al bv 4 euro vr een tshirtje en een paar euro verzendkosten enz.
  • Hoi Mieke,

Op fb zijn er verschillende groepen die kleding en uitzet verkopen. Sommige zijn zelfs per provincie gesorteerd, zodat je het ook kan gaan afhalen.
  • Hey

Ik werk via zo'n webwinkeltje op tweedehands.be. Kruipt inderdaad wel wat werk in, vooral als je net begint, maar ik verdien er toch regelmatig een centje mee. Ik verkoop enkel nog de merkkledij, de andere kledij geef ik door aan verschillende vrienden, dat vermindert de hoeveelheid al een beetje. Kledij met een vlekje of een gaatje gaat meteen naar spullenhulp.
    Een paar weken geleden heb ik eens meegedaan aan zo'n tweedehandsbeurs van de Gezinsbond, maar dat was echt niet de moeite: 2 stuks verkocht en er net m'n standgeld uitgekregen. Een rommelmarkt doe ik zeker niet want daar willen de mensen bijna niets meer betalen.

Groetjes

Lotje
  • Ik sta 2 keer per jaar op een tweedehandsbeurs van de Gezinsbond. Meestal verkoop ik daar toch wel veel. Veel brengt het niet op, maar toch iets en ik doe dat graag.
    Op hun website kan je zien waar de beurzen zijn. De meeste voorjaarsbeurzen zijn nu wel achter de rug. September/oktober beginnen die van het najaar.

Groetjes,
    Sigrid
  • Ik doe binnen in een tweedehandswinkel, moet ik zelfs niets doen behalve mijn centen gaan halen.
  • idd de verkoopgroepen op fb, er is er zelfs eentje met een 7000 leden, denk dat dat nog beter verkoopt als 2de hands of kapaza
    zeker als je weinig vraagt voor je spullen geraak je er vrij vlot vanaf
  • Hey,

Toch maar via FB proberen dan...

Hebben jullie een paar namen van zo'n groepen? Ik vind er wel enkele terug, maar niet zo veel...

Bedankt,

Mieke
  • alles voor kids
    2dehands baby/kids
    tweedehands kleertjes
    kinderkledij geen merkjes
    koopjes alles onder de 10 euro
    ...

dan heb je er nog volgens merk
    jbc
    c&a
    ...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld