Creche/onthaalmoeder regio Dilbeek/Zellik vanaf maart 2018

• Creche/onthaalmoeder regio Dilbeek/Zellik vanaf maart 2018

Voor ons kindje verwacht eind november zijn we nog steeds op zoek naar opvang vanaf half maart 2018.

Wie kan ons helpen?
  • Ik woon in de regio Asse/Zellik, ons kleintje start maart 2018 met opvang en ik heb opvang beginnen regelen tot ik 10 dagen zwanger was, maw de dag toen de test een streepje gaf (begin februari 2017). Ik kon op sommige plaatsen al niet meer terecht, en toen ik officieel overtijd was, was de plaats net geregeld. Ik wist dus heel snel dat ik zwanger was, en toch kreeg ik meermaals te horen dat ik sneller had moeten bellen.

Het enige wat ik je kan aanraden, is je op zo veel mogelijk wachtlijsten zetten. Niemand gaat gelijk plaats hebben voor wanneer je wil, tenzij er echt iets scheelt met de opvangplaats (toch in de regio waarin je zoekt, het tekort zal wel niet overal even nijpend zijn). Mogelijks valt er iemand weg...
  • @Tin_cricket ik ben ongeveer van de zelfde regio. Woon in Halle en werk in Drogenbos. Ik heb te maken gehad met het zelfde probleem. Toen ik een positieve pipi test had (al enkele dagen voor NOD) meteen de verantwoordelijke gebeld van de opvang waar mijn zoontje geweest was. Ook meteen de officiĆ«le aanvraag ingediend via internet. Had zowel de opvang van mijn zoontje aangeduid alsook de opvang van de gemeente waar ik werk (hier zouden we als gemeentepersoneel voorrang hebben). Na 1 week een mailtje terug om te melden dat ze voor ons geen plaats hadden vanaf september 2018. Ze zijn volzet tot mei 2019!! Gelukkig zijn ze wel mee beginnen zoeken voor mij en heb ik uiteindelijk een plaatsje toegewezen gekregen in Lot.

Zeker een aanvraag doen bij Infano! Je weet maar nooit.. Goodluck
  • Ik ben ook van die regio Asse/Ternat en ik heb rechtstreeks naar de kribbe gebeld (toen ik ongeveer 10 weken was) waar ons 1e kindje ook gegaan is. Daar alle documenten ingevuld en in september bevestiging gekregen dat ik een plaatsje heb vanaf februari 2018.
    Bij mijn eerste zwangerschap dat uiteindelijk een sterretje is geworden heb ik gewacht tot 12 weken en kreeg toen ook de reactie dat ik mij zeer laat had aangemeld.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld