Schoonouders op doop of niet ?

• Ik sluit me eveneens aan bij de vorige reacties.

Soms is het ook van 'je zaait wat je oogst' hé

Ik zorg speciaal voor de drank die mijn gasten (familie en schoonfamilie dus ook) graag drinken, ook al hebben wij dit niet normaal in huis.
    Vind dit ook vorm van beleefdheid.
    En bij een doop zou ik zelf toch ook iets anders verwachten dan alleen iets 'fris'.

Jij verwachtte een cadeautje van jou stiefkinderen, komaan zeg. Het zijn kinderen, niet overdrijven hoor.

• oeps te snel geweest

'je oogst, wat je zaait' moet het natuurlijk zijn
  • Voor zover ik kan uitleiden uit de post van de ts, was het feest niet thuis.
    Dus neen je moet dan niet voor "iedereen" hun lievelingsdrank in huis te gaan halen.
  • Alsof je van uw dichte familie nieit weet wat ze graag hebben . Tuurlijk haal ik dat in huis. Ik drink zelf vooral rode wijn maar weet dat mijn zussen en moeder liever witte wijn of cava hebben. Mijn man drinkt enkel donkere bieren, dus wij voorzien duvel en vedett voor de schoonbroers en mijn vader. Mijn barkast staat vol met spullen die wij niet drinken. Als je mensen iets aanbied zorg dan voor keuze en niet enkel iets fris.
  • Ineens blijft het stil bij TS nu ze merkt dat meer en meer mensen van mening zijn dat ze misschien toch zelf ook wel een deel van het probleem is goofy.gif
  • Tuurlijk hadden we wijn porto cava n cocktail verschillende soorten bier maar zy moesten iets hebben wat we niet hadden opgenoemd ! Iedereen dronk k fris omdat we binnen t uur naar t Restaurant moesten en de rest liever alcohol by t eten dronk !😒
  • Maar dan nog, waarom ben je om te ploffen als iemand graag iets anders zou drinken? Als ik dat niet in huis heb (want ik ga ook niet àlles halen, wél de dingen waarvan ik weet dat (dichte) familie het graag drinkt), zeg ik dat gewoon en stel iets anders voor, klaar. Als je je daar al aan ergert horror.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld