Opa wil geen kleinkinderen meer

• Dat begrijp ik, had mijn man me niet 'gedwongen' ik had ook gewacht tot ze het zagen wink.gif Succes als je toch besluit het te zeggen!
  • Hoe reageerde je vader nog? Ik zit in soortgelijke situatie, vandaar mijn nieuwsgierigheid.
  • Hij negeert het gewoon. Mijn moeder heeft het hem verteld en hij heeft er nooit iets van gezegd tegen mij. Toen ik hem zag deed hij gewoon alsof er niets gebeurd was. Ik weet dat hij niet akkoord gaat dus zijn onverschilligheid heb ik liever dan zijn woede. Ik hoop -en denk ook wel- dat als het kindje er is hij het graag zal zien
  • @Lore_ eerst en vooral van harte proficiat met je zwangerschap, geniet er van!
    En oh ik vind dit zo jammer voor jou dat jou ouders zo reageren... eindelijk vind ik dat echt erg, ik kan mij dit totaal niet voorstellen (zou zooo kwaad zijn mocht dit bij mij gebeuren)
    Akkoord mijn schoonvader heeft ook niet super enthousiast gereageerd bij ons nieuws (maar is zijn karakter) ik weet dat hij oprecht uitkijkt naar een tweede kleinkind. Toen hij voor het eerst ons oudste zoontje heeft gezien kwamen de tranen in zijn ogen.
    Voor mijn ouders wordt het een 5de kleinkindje en kijken er super hard naar uit en waren even enthousiast als bij hun aller eerste kleinkindje.
    Ik zou tegen iedereen zeggen, kies voor je eigen geluk, een kind is zo iets puur, zo'n een groot wonder en als je als koppel nu 1 kind of 5 kinderen wilt, is dit nog altijd de keuze van het koppel zelf. Aangepast door Evy op 18/07/2017 19:31
  • Bedankt Evy, ik ga volledig akkoord met wat je zegt. Mijn vader is nogal 'ne specialen' maar al bij al ben ik blij met hoe het nu gazt, hij doet gewoon tegen mij. Hij negeert voorlopig het bestaan van mijn kindje maar dat zal wel veranderen eens het geboren is. Het had erger gekund. 😉
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld