Meter/Peter pas vragen bij de geboorte

• Meter/Peter pas vragen bij de geboorte

Hallo,

Mijn vriend en ik verwachten in december ons eerste kindje en geraken er niet aan uit wie we als meter/Peter willen.
    Aan mijn kant wordt het sowieso mijn zus maar mijn vriend twijfelt heel hard tussen zijn zus en papa.
    Wij weten het geslacht nog niet en willen dit zo houden tot aan de geboorte. Mijn vriend zou het heel graag vragen aan z'n papa als het een jongetje is en aan z'n zus als het een meisje is.
    Is het raar om de meter en peter pas te vragen bij de geboorte van ons kleintje?

Dankjewel voor jullie meningen/advies!
  • Daar beslissen jullie toch zelf over wanneer of hoe jullie iemand vragen?!
    Begrijp niet goed waarom jullie raad en een mening van een ander nodig hebt?!
    Gewoon doen waar jullie je goed bij voelen.
    Ik ken er die het maanden op voorhand vragen , ik ken er die hun kleintje een t-shirt laten aandoen met de tekst willen jij mijn meter zijn en ik ken er net zoveel die geen meter en peter kiezen voor hun kind.

• Nou, ergens wel raar ja, wat maakt het geslacht nu uit of je een goed m/peter zou zijn?

Uiteraard is het jullie keuze, het is niet alsof het een levensveranderd iets is, het tijdstip wanneer je het vraagt hehe.
    Handig is het niet, als je het op je kaartje wilt zetten, of nog moeilijker, als iemand weigert...

Lekker je zin doen, wel rekening houden met een mogelijke 'nee' of mensen die op het randje van hun stoel zitten te wachten om het te weten haha!

Proficiat overigens!!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld