Het moet er ff uit!

• Gisteren my big fat greek wedding 2 gezien... was de wereld maar zo mooi...
    vol warme mensen die elkaar helpen ook al is de hulp niet gevraagd, die elkaar verdragen ook al voelen ze zich soms verstikt, die warm zijn ipv chagrijnig, die meer waarde hechten aan liefde en familie dan aan hun egoistische noden en zelfstandigheid...
    Bouw een muur rond jullie huis, anders gaan jullie niet gelukkig zijn goofy.gif zeikwijven!

god, ik hoop dat mijn zoon later niet met zo eentje als jullie afkomt... en ik ben zelf ook allergisch aan overbetutteling, maar liever dat ondergaan dan zo'n lelijke mensen als jullie te moeten worden

en over die kaartjes, als uw schoonouders 5 keer per jaar ELK JAAR naar kindjes van hun vrienden moeten gaan en HUN ZUURVERDIEND geld aan die kinderen en kleinkinderen van vrienden moeten spenderen, is het dan niet logisch dat ze jullie ook de cent of het cadeau gunnen dat die vrienden hen op hun beurt aftroggelen (om met jullie woorden te praten)????
    Maar zooooooo ver denken jullie niet, omdat jullie te stom zijn om dat in te zien!
    Sociale cohesie: gone baby gone! en dat allemaal door tuttebellen zoals jullie!
    (ha ja, en ik zal nu wel afgemaakt worden wegens mijn beledigenen, maar jullie verdienen elk woord daarvan! en ik heb er geen spijt van, moest je mij daar een slecht gevoel over gaan aanpraten)ano @ Vandaag 17:58

amai, mijne frak...
  • @ano: Waren alle mensen maar warm en hulpvaardig.. en dan smijt je met woorden als tr*t, b*tch en zeikw*f
    Warm, héél warm van je.. goofy.gif
  • ik ga zelfs de moeite niet doen om op de commentaar van ano te reageren...

bedankt aan alle anderen voor het luisterend oor, begrip en tips!
    Ik hoor van vrienden dat het niet meer dan normaal is dat je als aanstaande ouders de dingen in vraag stelt en graag als volwassene gerespecteerd wordt en dus je territorium een beetje wil afbakenen. Ik hou niet van "laten we huppelen in het bos, knuffelen met de bomen, het kind is van iedereen, en alles is mooi".
    Dit forum dient inderdaad om te ventileren, en ik ben héél blij dat ik dat ergens kan!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld