Trektocht met 1-jarige

• Welke maand gaan jullie naar Gran Canaria?
    Het is daar heel vaak draaglijk weer, ook in de zomermaanden, als het in het Zuiden van Spanje 35° is, is het daar meestal een aantal graden frisser.
    2 jaar geleden hadden we ook wel een dag of 4 37°, maar dat was de enige keer dat het er zo heet was.
    Veel leuke wandelingen daar, maar idd niet te doen met een buggy. Veel plezier!!! (sorry, geen ervaring met de draagzakken wink.gif )
  • @Asil de rugzak is inderdaad wat minder beklemmend, zit minder tegen je aan dus hebben ze het wel wat minder warm. En er zijn er inderdaad met een afdakje maar zeker en vast voldoende zonnecrème voorzien en een zonnebril + hoedje en dan komt dat helemaal goed.
    't is vooral oppassen dat ze inderdaad niet de hele tijd in de "blakke zon" zitten zoals wij zeggen maar is zeker te doen hoor smile.gif

voor de TS:
    Uiteraard doe je het uitstapje niet als het gietende regen is, lijkt me heel logisch dat je dan geen heel weekend weg gaat stappen goofy.gif Maar als je het niet probeerd weet je het gewoon niet en niet iedereen is zo open minded dat men denkt och, we gaan ervoor en we zien wel.
    Ja de kans bestaat dat het tegenvalt, ja de kans bestaat dat je er niet helemaal van geniet…. maar dat weet je helemaal niet als je het niet probeerd dus is wel makkelijk om dan te zeggen dat je maar alles laat vallen dat je vroeger deed omdat er een baby in the picture is maar geloof mij, je kan nog heel wat dingen doen als je dat wilt en je jezelf erachter zet.
  • Aanpassen is het toch hoor
    Of je nu open minded bent of niet 🤣😂.
    Zoals de opstarter het doet is geweldig.
    Vooraf proberen en toch realistisch blijven.
    En verder zien wat er gebeurd.
    Zelf een uitstap naar een vakantiepark kan in het water vallen of een simpele daguitstap kan een flop worden, maar dat wil niet zeggen dat je in de zetel moet blijven zitten tot ze groter zijn e natuurlijk.
    En als het niet lukt, is het ook geen drama e, dan pas je u gewoon aan.

• @Greet begin april dus qua temperatuur kan het wel meevallen maar zo een draagzak of rugzak zal het nog wel wat opwarmen
    @HappyJ uiteraard veel zonnecrème en hoedje

Ik ga thuis al wat oefenen en denk nu niet dat er veel wandelingen gaan bij zijn van meer dan 10km. Nog kinderen bij vanaf 6j dus denk een goeie 5km zal al veel zijn met veel stops en plonsen hier en daar.
  • Veel plezier Asil! Wij gaan dit jaar ook weer terug wink.gif
  • Zalig asil.
    Geniet er van.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld